معرفی کامل درباره کیف پول کوینومی
چـقـدر مفـید بـود ؟

 معرفی کامل درباره کیف پول کوینومی

برای ذخیره ارزهای دیجیتال، باید از کیف پول های دیجیتال استفاده کنید. در حال حاضر با گسترش حوزه ارزهای دیجیتال، ولت های بسیاری وارد بازار شده اند. به صورت کلی کیف پول ها شامل ۳ نوع می شود. این سه نوع عبارت اند از: کیف پول نرم افزاری، کیف پول سخت افزاری و کیف پول کاغذی.

در این مقاله ما قصد داریم تا به معرفی یکی از کیف پول های نرم افزاری بپردازیم. احتمالاً تا به حال کیف پول کوینومی یا Coinomi را شنیده اید. این ولت تقریباً چند سالی است که در بین کاربران معروف و محبوب شده است. در حال حاضر کاربران مختلفی از کیف پول کوینومی استفاده می کنند. کمی قبل تر اکثر افراد این ولت را به عنوان کیف پول بیت کوین می شناختند.

جز بیت کوین شما می توانید در کیف پول کوینومی رمز ارز های مختلفی را ذخیره سازی کنید. در صورتی که قصد دارید تا درباره کیف پول کوینومی کمی اطلاعات کسب کنید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید. ما در این مقاله تنها به توضیحات این ولت اشاره خواهیم کرد. در صورتی که قصد دارید تا به صورت کامل و جامع با کیف پول کوینومی آشنا شوید و همچنین آموزش تصویری این کیف پول را مشاهده کنید حتماً به مقاله اختصاصی آموزش کیف پول کوینومی Coinomi مراجعه کنید.

بررسی اولیه کیف پول کوینومی

 معرفی کامل درباره کیف پول کوینومی

همان‌طور که گفتیم کیف پول کوینومی یک ولت نرم افزاری است. این ولت برای تمامی سیستم عامل ها توسعه داده شده است. شما می توانید کوینومی را در سیستم عامل های «Android»، «IOS»، «Windows»، «MAC»، «Linux» نصب و سپس استفاده کنید.

برای یک دانلود موفقیت آمیز، به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً از سایت های معتبر اقدام به دانلود این ولت کنید. در صورتی که قصد دانلود کیف پول کوینومی از داخل سایت زوم ارز دارید، نیاز است ابتدا به مقاله اختصاصی کیف پول کوینومی در سایت زوم ارز که کمی قبل تر معرفی شد مراجعه کنید.

حال با رجوع به بخش دانلود کیف پول می توانید تمامی نسخه های فوق را به صورت مستقیم دانلود کنید. مرجع تمامی لینک های موجود در سایت زوم ارز، از سایت رسمی کیف پول کوینومی می باشد.

کیف پول کوینومی امنیت مناسبی دارد. احتمالاً تا به حال درباره امنیت این ولت زیاد شنیده اید. با استفاده از کیف پول کوینومی شما می توانید در امنیت کامل رمز ارز های مختلفی را ذخیره سازی کنید. در ادامه به بحث امنیت این ولت بیشتر می پردازیم.

یکی از معایب کیف پول کوینومی این است که نسبت به باقی ولت ها کمتر به‌روزرسانی می شود. این امر باعث شده تا به مرور کاربران جدید، به سمت استفاده از این کیف پول نروند. در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، ممکن است کیف پول معروف و محبوب کوینومی از یاد برود!

این ولت نیز همانند دیگر ولت های نرم افزاری از چندین صرافی داخلی پشتیبانی می کند. متأسفانه استفاده از صرافی های داخلی این ولت برای کاربران ایرانی مقدور نیست و ما نیز پیشنهاد استفاده از صرافی های داخلی این ولت را به شما نمی دهیم.

در حین مراحل ثبت نام در این ولت، شما یک عبارت به عنوان عبارات بازیابی همانند دیگر ولت ها دریافت می کنید. حتماً باید عبارات بازیابی دریافت شده را در مکان های معتبر نگه داری کنید تا در آینده اگر نیاز به بازگردانی ولت داشتید، بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

مزایا و معایب کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی نیز دارای مزایا و معایبی می باشد. برای اینکه بهتر بتوانید تصمیم به انتخاب این ولت بگیرید، بهتر است اطلاعاتی نسبت مزایا و معایب این ولت داشته باشید.

مزایا:

  • رابط کاربری آسان
  • امنیت مناسب
  • پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف
  • امکان ذخیره رمز ارز های متفاوت

معایب:

  • عدم استفاده کاربران ایرانی از صرافی های داخلی

امنیت در کیف پول کوینومی

یکی از امکانات کیف پول کوینومی این است که آدرس ای پی کاربرانش را مخفی می کند. این موضوع باعث می شود تا هویت کاربرانش فاش نشود. جز این موضوع، ویژگی فوق باعث می شود تا اطلاعات شخصی کاربر نیز پنهان بماند.

متأسفانه کیف پول کوینومی از ورود دو مرحله ای پشتیبانی نمی کند؛ اما توجه داشته باشید که این موضوع باعث نمی شود تا بگوییم که ولت کوینومی امنیت ندارد. در صورتی که شما از عبارات بازیابی خود محافظت کنید، هیچ فردی نمی توانید به کیف پول شما دسترسی داشته باشد مگر اینکه شبکه کیف پول کوینومی هک شود که این بحث یک موضوع کاملاً جداگانه می باشد.

ما در سایت زوم ارز، به صورت کامل امنیت کیف پول کوینومی را بررسی کرده ایم. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، حتماً مقاله اختصاصی این ولت را در سایت مطالعه کنید.

آموزش کار با کیف پول کوینومی

همان‌طور که اشاره شد، طریقه کار با این ولت بسیار آسان است. شما می توانید به راحتی کیف پول کوینومی را دانلود و نصب و سپس استفاده کنید. طبق راهنمایی که کمی قبل شد، باید کیف پول کوینومی را برای سیستم عامل مورد نظر دانلود کنید. پس از دانلود نوبت به این رسیده است که یک ولت جدید ایجاد کنید.

برای ایجاد کیف پول جدید، در صفحه ابتدایی ولت باید بر روی گزینه «Fast wallet Creation» یا «Advanced wallet Creation» کلیک کنید. برای اینکه بتوانید به سرعت یک ولت ایجاد نمایید، باید گزینه Fast wallet Creation را انتخاب نمایید. به همین دلیل در این بخش ما این گزینه را انتخاب خواهیم کرد.

در قسمت بعد کوین های مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب کوین، همان‌طور که مشاهده می کنید وارد صفحه اصلی کیف پول شدید. حال شاید برایتان این سؤال پیش بیاید که در چه قسمتی باید عبارات بازیابی را مشاهده و یادداشت کنیم؟ اگر با استفاده از گزینه Fast wallet Creation اقدام به ایجاد ولت کنید، پس از ساخت کیف پول باید عبارات بازیابی را یادداشت کنید. برای اینکه بتوانید به صورت کامل طریقه انجام این کار را به صورت تصویری آموزش ببینید، به مقاله اختصاصی کیف پول کوینومی در سایت زوم ارز مراجعه کنید. ناگفته نماند که شما می توانید با مراجعه به بخش آخرین مطالب سایت زوم ارز، به راحتی به جدید ترین اطلاعات حوزه رمز ارز ها دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بدانید:

ما در سایت زوم ارز، یک سرویس جدید به نام آربیتراژ گیری در زوم ارز راه اندازی کرده ایم. شما می توانید با استفاده از این سرویس به راحتی کسب درآمد کنید. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که کسب درآمد از طریق آربیتراژ گیری چگونه است؟ در این نوع از درآمد زایی شما می توانید قیمت ارزهای دیجیتال را در صرافی های مختلف ایرانی مشاهده کنید. حال پس از آشنایی با قیمت ها رمز ارز مورد نظرتان را می توانید از یک صرافی با قیمت کمتر بخرید و به یک صرافی دیگر با قیمت بیشتر بفروشید. از این طریق می توانید سود با درصد های مختلف کسب کنید. برای انجام این کار کافیست سری به سایت زوم ارز بزنید.

همچنین دوست داشتم در این مقاله سرویس های مختلف زوم ارز را به شما معرفی کنم.

  1. اخباری فوری ارز دیجیتال
  2. صفحه مقایسه قیمت صرافی های ارز دیجیتال
  3. معرفی ایردراپ های ارز دیجیتال
  4. معرفی مشاغل در حوزه ارز دیجیتال
  5. رویداد های مهم ارز دیجیتال
  6. تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال برتر

منبع: www.zoomarz.com


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *