دانلود بازی Far Cry 6
چـقـدر مفـید بـود ؟

سری بازی های پرطرفدار Far Cry با ژانر اکشن شوتر اول شخص و ماجراجویی از سال ۲۰۰۴ توسط هلدینگ بزرگ Ubisoft شروع به کار کرده است این بار با نسخه ششم آمده تا یک بار دیگر با داستان و گیم پلی جذابش همه را شگفت زده کند. Far cry 6 دوباره یک نقشه بزرگ برایتان آورده تا آزادانه در آن بگردید، ماموریت هایتان را دنبال کنید، استراتژی و نقشه تان را مشخص کنید و طبق استراتژی خودتان با اسلحه ها و جنگ افزار های مختلفی که در اختیار دارید ماموریتتان را جلو ببرید و دشمن را غافلگیر کنید. یکی از ویژگی های جذاب سری بازی های Far Cry همین آزادانه گشتن در نقشه است که اصطلاحا به این نوع بازی ها ” جهان باز ” می گویند. در نسخه های قبل تر هم دیدیم که علاوه بر این آزادانه گشتن ها کار ها و امکانات مختلفی هم در اختیار گیمر قرار میگیرد مثل شکار کردن، ماشین و هلی کوپتر راندن که ساعت ها میتواند شما را جدا از ماموریت های اصلی بازی سرگرم کند. جهت دانلود بازی فارکرای ۶ باما همراه باشید.

 دانلود بازی Far Cry 6

داستان نسخه ششم از سری بازی های Far Cry در جزیره اتفاق می افتد. جزیره ای به نام ” Yara ” که حال و هوای استوایی دارد. جزیره Yara رژیم دیکتاتوری و ظالمانه دارد که صبر مردمش را لبریز کرده. مردم از این ظلم و فقر ناراضی هستند و میخواهند بار دیگر روی آزادی و عدالت را ببینند. همین نارضایتی باعث شده است که جرقه یک انقلاب زده شود. انقلابی که بتواند رهبر دیکتاتور یارا یعنی ” Anton Castillo ” را به هر قیمتی از قدرت برکنار کند حتی به قیمت در آشوب و هرج و مرج رفتن کشور. Anton Castillo وارثی هم برای تاج و تخت گذاشته است. پسرش Diego که قلق کارش را به او آموزش میدهد تا دیگو هم روزی بتواند مردم را کنترل کند.

شخصیت اصلی بازی ” dani rojas ” نام دارد که از مردم محلی خود جزیره یارا هست. dani rojas که بزرگ شده در همین سرزمین پر شده از ظلم است از نزدیک جنایت های Castillo را دیده و ناعدالتی را با گوشت و خونش تجربه کرده. حالا او هم با گروه انقلاب گر یارا همراه میشود تا بتوانند یارا از دست این دیکتاتور نجات دهند. او چون از شهروندان جزیره است در حالت عادی به عنوان شورش گر شناسایی نمی شود که یعنی بعضی قسمت از بازی را می توانید با مخفی کاری جلو ببرید و از زور و اسلحه و ابزار جنگی استفاده نکنید. و موضوع جالبی که درمورد این شخصیت وجود دارد این است که در ابتدای بازی خودتان جنسیت dani rojas را انتخاب میکنید. بدلیل ویژگی های نامبرده این بازی در بین برترین بازیهای کامپیوتری جهان قرار گرفته است.

همچنین گفته می شود هم نقشه بازی و هم داستان از کوبا الهام گرفته و طراحی شده است. خود شرکت Ubisoft ادعا کرده نقشه و دنیای Far Cry 6 بزرگی نقشه در کل تاریخ سری Far cry تا به الان است. درمورد شخصیت منفی بازی هم شاید در نگاه اول احساس کنید که جایی او را دیده اید و خیلی برایتان آشنا است که باید بگویم احساستان درست است. شخصیت Anton Castillo از روی بازیگر نقش منفی سریال محبوب Breaking Bad یعنی Giancarlo Esposito طراحی شده است.

شما هم به آزادی خواهان یارا بپیوندید و در نقش Dani Rojas ، رهبر دیکتاتور و ظالم Anton Castillo را سرنگون کنید تا یارا به آزادی و دموکراسی برسد.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *