خرید ملک در استانبول | haftmehr.com
چـقـدر مفـید بـود ؟

هلدینگ هفت مهر با سالها سابقه درخشان در انجام امور مهاجرتی، سرمایه گذاری، تجاری،… و همچنین تسلط کامل بر بازار املاک استانبول، به عنوان نماینده رسمی تمامی پروژه های استانبول اروپایی و آسیایی، با کیفیت ترین خدمات را ارایه می دهد.
هلدینگ هفت مهر با وکلای باتجربه رسمی وزارت دادگستری ترکیه و مشاورین فارسی زبان رسمی و تایید شده در کلیه مراحل خرید ملک، اخذ اقامت و پاسپورت کشور ترکیه، ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار… بهترین گزینه ها را به شما معرفی می نماید و اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با اطمینان خاطر و امنیت کامل به کشور ترکیه مهاجرت نمایید.

446607 خرید ملک در استانبول | haftmehr.com

✔️درباره خرید ملک:
خرید آپارتمان، ویلا، خانه های مستقل و بهترین پروژه های استانبول با بهترین کیفیت ساخت و کاملترین امکانات شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، لابی مجلل و امکانات وی آی پی در آرشیو هلدینگ هفت مهر موجود می باشد.

با توجه به بودجه و سلیقه مشتری هلدینگ هفت مهر بهترین املاک و پروژه های مسکونی را به شما ارائه می دهد.

گارانتی قیمت و تضمین موارد قانونی و ارائه سند در تمامی موارد جزو وظایف هلدینگ هفت مهر میباشد.
می توانید با استفاده از مشاوره رایگان هلدینگ هفت مهر بهترین موارد را انتخاب نمایید.
✔️برای ثبت شرکت و شروع کسب و کار:
با توجه به علاقه، شرایط، سوابق شغلی و تحصیلی، بودجه،شخص خریدار، بهترین و باکیفیت ترین و سودآورترین املاک تجاری و بهترین موارد برای سرمایه گذاری مطمئن توسط مشاورین هلدینگ هفت مهر با بیشترین تخفیف و مناسب ترین قیمت معرفی می گردد.

معرفی نمایندگی شرکت های به نام و سودآور و دریافت فرنچایز از دیگر خدمات هلدینگ هفت مهر می باشد.
✔️کلیه امور خرید ملک توسط وکلای رسمی هلدینگ هفت مهر انجام می شود و قیمت و سند ملک توسط کارشناسان رسمی دولتی بررسی می گردد.

مراحل مختلف توسط مترجم رسمی دادگستری برای شما ترجمه و توضیح داده می شود.
✔️دریافت پاسپورت و اخذ اقامت کشور ترکیه

قانون اعطای تابعیت و شهروندی کشور ترکیه در ازای خرید ملک در ارزش بالای ۲۵۰ هزار دلار مدت ۲ سال است که به تایید و تصویب رسیده است.

بهترین شرایط سرمایه گذاری در ملک هم اکنون در کشور ترکیه مهیا است با خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار میتوانید سرمایه گذاری سودآور را همراه با دریافت اقامت و تابعیت و پاسپورت کشور ترکیه را تجربه نمایید.
⭐️در فروش املاک تجاری و مسکونی از پروژهای مختلف، کمیسیونی از شخص خریدار دریافت نمی گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فارسی زبان و باتجربه هلدینگ هفت مهر در ارتباط باشید.

www.haftmehr.com


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *