صنایع روشنایی دارکار | لوستر چوبی, مدرن و چوبی
چـقـدر مفـید بـود ؟

wwwdarkar shopcom irnab ir صنایع روشنایی دارکار | لوستر چوبی, مدرن و چوبی

صنایع روشنایی دارکار تولید کننده انواع لوستر چوبی, لوستر مدرن و آباژور چوبی

اهمیت زیبایی و آرامش محل زندگی و کار بر کسی پوشیده نیست. در طول تاریخ انسان همواره سعی کرده است تا با استفاده از عناصر طبیعی محیط اطراف را هر چه بیشتر برای زندگی خود آماده سازد. استفاده از عناصر طبیعی به علت ایجاد حس نوستالژی و امنیت مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی است. تجهیزات روشنایی چوبی به همین دلایل در چنین مواردی کاربرد بسیار دارند.

 

صنایع روشنایی دارکار با بیش از چهل سال تجربه در ساخت مصنوعات چوبی سالهاست که بر تلاش است با در در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود به تولید محصولاتی بپردازد تا علاوه بر ایفای نقش خود به عنوان تجهیزات روشنایی و نوربخشی به محیط زندگی و کار, بتوانند با زیبایی خیره کننده خود, یکی از عناصر جدایی ناپذیر دکوراسیون داخلی باشند. در این نوشتار سعی بر آن است تا بطور خلاصه اطلاعات جامعی از حوزه فعالیت این مجموعه و محصولات تولیدی آن به مخاطبان گرامی عرضه شود.

 

چراغ آویزهای چوبی دارکار در انواع و سایزهای مختلف تولید و عرضه می شوند تا پاسخگوی نیاز مشتریان گرامی باشند. این چراغ آویزها علاوه بر تولید روشنایی مناسب و آرامش بخش به دلیل استفاده از چوب پخته شده و بطبع آن دوام بسیار بالا, زیبایی چشمگیری دارند. چراغ آویز چوبی مجموعه دارکار در انواع تک شعله, دو شعله, سه شعله و… در اندازه های گوناگون تولید می شود. معمولا از چراغ آویز برای روشنایی محیط های کوچک تا متوسط استفاده می شود.

5ecea56dbfaa1 wwwdarkar shopcom irnab ir صنایع روشنایی دارکار | لوستر چوبی, مدرن و چوبی

لوسترهای مدرن ساخت صنایع چوبی دارکار همانند چراغ آویز چوبی این مجموعه طراحی شده اند تا زینت بخش خانه و محل کار شما باشند. استفاده از لوستر مدرن در دکوراسیون چوبی و یا با رنگ های گرم علاوه بر ایجاد همگونی بسیار چشم نواز با محیط, باعث ایجاد نوری فرح بخش و گرم می شود. لوستر مدرن با چوب پخته شده ساخته می شوند تا ضمن تضمین عمر بسیار بالای محصول امکان نصب آنها در هرگونه محیطی را امکانپذیر کند. چوب پخته شده بعلت وزن پایین خود می تواند عملیات نصب را بسیار ساده کند. همچنین نصب لوستر چوبی دارکار بر روی سقف کاذب براحتی امکان پذیر است. از لوسترهای مدرن و چوبی دارکار می توان در سبک های کلاسیک, روستیک و یا هر سبک طراحی دکوراسیون چوبی بهره برد. البته این بدین معنا نیست که لوستر مدرن را نمی توان در دیگر سبکها بکار برد. ترکیب طرح های امروزی با لوستر چوبی تضادی بسیار چشم نواز بوجود می آورد.

5ecea570ea14a wwwdarkar shopcom irnab ir صنایع روشنایی دارکار | لوستر چوبی, مدرن و چوبی

ساعت های تزئینی ساخت دارکار همانند دیگر محصولات این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و با حداکثر کیفیت طراحی و تولید می شوند. امروزه ساعت فقط وسیله ای برای نمایش زمان نیست, بلکه این دوستان قدیمی زینت بخش محیط زندگی و کار ما نیز هستند. بر اساس همین فلسفه شرکت صنایع روشنایی و تزئینی دارکار با استفاده از بهترین متریال دست به تولید انواع گوناگونی از ساعت های چوبی زده است تا مشتریان بتوانند از میان انواع متفاوت و بسیار زیبای ساعتهای مدرن, ساعت خود را برگزینند.

5ecea575b3788 wwwdarkar shopcom irnab ir صنایع روشنایی دارکار | لوستر چوبی, مدرن و چوبی

زیبایی تنها ویژگی محصولات صنایع روشنایی و تزئینی دارکار نیست. عملکرد فوق العاده محصولات این مجموعه نیز زبانزد مشتریان مشکل پسند ماست. دارکار با در نظر گرفتن کیفیت مورد نظر مشتریان خود میزهای چوبی گوناگونی را برای پاسخ به نیاز مصرف کنندگان گرامی تولید نموده است. میز مدرن دارکار همان کیفیت همیشگی دارکار را یدک می کشد. از این میزهای چوبی می توان در منزل یا محل کار بهره برد. بعلاوه میز چوبی میتواند ترکیب بسیار بدیعی را با آباژورهای چوبی دارکار بوجود آورد. آباژور مدرن دارکار که با دید دکوراسیون چوبی ساخته می شود با استفاده از بهترین متریال در کارخانجات پیشرفته صنایع چوبی دارکار تولید می گردد.

 

5ecea5795301e wwwdarkar shopcom irnab ir صنایع روشنایی دارکار | لوستر چوبی, مدرن و چوبی

صنایع روشنایی دارکار سالهاست مهمان خانه های شماست. میزبانی شما مسئولیت ما را در تولید هر چه با کیفیت تر محصولات بیشتر می کند. این مجموعه با دهه ها تجربه در ساخت چراغ آویز و لوستر چوبی و همچنین کنار سالنی چوبی مفتخر است در خدمت ایرانیان با فرهنگ و مشکل پسند باشد و نیز محصولات خود را به خارج از میهن عزیزمان صادر کرده و قدم کوچکی در راه استیلای نام با افتخار ایران بردارد.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *