بیوگرافی حیدر بهاروند
چـقـدر مفـید بـود ؟

بیوگرافی حیدر بهاروند

heydar baharvand irnab ir بیوگرافی حیدر بهاروند

حیدر بهاروند

 

حیدر بهاروند تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی  رشته مدیریت به پایان رسانده و در تیم خیبر خرم آباد بازی کرده است.بهاروند سرمربیگری تیم افلاک و خیبر خرم آباد را برعهده داشته و مدیر عامل تیم خیبر خرم آباد بوده است. از سوابق مدیریتی وی می توان به ۱۳ سال فعالیت در سمت دبیری هیات فوتبال استان لرستان و ۱۰ سال ریاست هیات فوتبال این استان اشاره کرد. وی هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.

در پی حکمی از سوی رئیس فدراسیون، حیدر بهاروند به سمت سرپرست نایب رئیسی دوم و رئیس کمیته مسابقات منصوب شد.

متن حکم مهدی تاج  رئیس فدراسیون برای حیدر بهاروند به این شرح است:
« جناب آقای حیدر بهاروند
نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با عنایت به ماده ۳۸ اساسنامه فدراسیون فوتبال و به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات (رئیس سازمان لیگ) منصوب می شوید. امید است در راستای مسئولیت جنابعالی شاهد ارتقاء بیش از پیش فوتبال کشور در این بخش باشیم. از خداوند منان آرزوی توفیق روز افزون جنابعالی را مسئلت دارم.»

5e2748f8a7a6d heydar baharvand irnab ir بیوگرافی حیدر بهاروند

عکس حیدر بهاروند

 

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران

در تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۵ مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در نامه ای حیدر بهاروند را به عنوان سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران منصوب کرد.  بهاروند به عنوان سرپرست، مدیریت سازمان لیگ را به عهده داشت تا در تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۵ مجمع فدراسیون فوتبال تشکیل جلسه داد و انتخاب حیدر بهاروند را به عنوان رئیس سازمان لیگ و نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال ایران به رای گذاشت. در طی این رای‌گیری بهاروند موفق شد با کسب ۵۶ رای موافق از مجموع ۵۸ رای ماخوذه رسماً به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شود.در تاریخ ۸ دی ماه سال ۱۳۹۸ وی به طور موقت جانشین مهدی تاج در فدراسیون فوتبال ایران شد.مهدی تاج به دلیل بیماری از سمت خود استعفا کرد.

سوابق اجرایی و مدیریتی

  • سرمربیگری تیم افلاک و خیبر خرم‌آباد
  • مدیرعامل تیم خیبر خرم‌آباد
  • دبیر هیئت فوتبال استان لرستان
  • رئیس هیئت فوتبال استان لرستان
  • عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران
  • رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران
  • نایب رییس فدراسیون فوتبال ایران

 

 


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *