بیوگرافی نغمه مهرپاک
چـقـدر مفـید بـود ؟

بیوگرافی همسر رضا رشیدپور (بیوگرافی نغمه مهرپاک)
رضا رشیدپور مجری قابل، مسلط و توانمند صدا و سیما متولد ۱۸ مرداد سال ۱۳۵۴و فرزند شهید ست. رشیدپور در مرداد ماه سال ۱۳۸۲ با نغمه مهرپاک که در آن سال ها مجری برنامه ی تصویر زندگی بود ازدواج کرد. همسر رضا رشیدپور متولد ۱۵ ام خرداد ماه، فارغ التحصیل مقطع فوق‌ لیسانس در رشته ی روانشناسی است. نغمه مهرپاک فعالیت حرفه ای خود را با اجرای برنامه‌ های رادیویی و پس از آن اجرای برنامه‌ های زنده شبکه جوان آغاز کرد و از سال ۷۶ وارد سازمان صدا و سیمای ایران شد. به گفته همسر رضا رشیدپور پس از ابلاغ دستور سازمانی در خصوص تفکیک مجریان تلویزیون و رادیو، وی که هم با تلویزیون و هم با رادیو همکاری داشت مجبور شد با رادیو قطع همکاری کند که بارها در مصاحبه های خود در این خصوص ابراز پشیمانی کرده و گفته است حسرت آن روزهای خوب در رادیو را میخورد.

biogerafi naghme mehrpak irnab ir بیوگرافی نغمه مهرپاک

نغمه مهرپاک

رضا رشیدپور و همسرش پس از یک اجرای مشترک در رادیو با یکدیگر آشنا شده و به هم علاقمند شدند که همین علاقه منجر به ازدواج او و همسرش شد. نغمه مهرپاک پس از ازدواج با رضا رشیدپور در صدا و سیما به عنوان مجری و به طور کلی در هیچ حوزه ای از رسانه فعالیتی ندارد.

غمه مهرپاک در خصوص تقارن روز تولدش با زمان امتحانات پایان سال تحصیلی گفته است : «سال چهارم ابتدایی تجدید آوردم. چون متولد خرداد ماه هستم و روز تولدم همیشه هم ‌زمان با امتحانات پایان سال بود و آن زمان از امتحان بعد از جشن تولدم نتوانستم نمره قبولی بگیرم.»

نحوه ی آشنایی و ازدواج رضا رشیدپور و همسرش نغمه مهرپاک
رضا رشیدپور و همسرش نغمه مهرپاک پس از همکاری از پیش تعیین نشده ای در اجرای یک برنامه رادیویی با یکدیگر آشنا شدند. نغمه مهرپاک : «در رادیو برنامه‌ای را اجرا می‌‌کردم به نام جوان ایرانی، دو نفر از همکاران آقا، دیگر نتوانستند با ما همکاری کنند، تهیه‌ کننده و مدیر گروه به دنبال یک مجری بودند و من استرس داشتم که حالا قرار است با چه کسی برنامه اجرا کنم و آیا از نظر فکری و تیپ کاری با هم تفاهم داریم یا خیر و اینگونه مسائل تا این که خبر آوردند آقایی که دو سال پیش برنامه شب ایرانی را اجرا می‌‌کرده انتخاب شد و چون بیننده آن برنامه بودم، به خوبی حضور ذهن داشتم. اولین روز برخوردمان را خوب به یاد دارم. رضا سر تا پا خاکی بود، چون آن زمان در بخش عمرانی فرودگاه امام خمینی(ره) مشغول به کار بود، سه سال بعد از آن روز ایشان به خواستگاری من آمد.»

5e04924e8e4f4 biogerafi naghme mehrpak irnab ir بیوگرافی نغمه مهرپاک

نغمه مهرپاک

حاصل ازدواج رضا رشیدپور و همسرش یک دختر به نام هلن است که متولد آذر ماه سال ۱۳۸۶ است.
5e049252a044c biogerafi naghme mehrpak irnab ir بیوگرافی نغمه مهرپاک

عکس-دختر-رضا-رشیدپور-و-همسرش

نظر همسر رضا رشیدپور در مورد او
نغمه مهرپاک : «من معتقدم هر یک از ما به دوران کودکی خود برمی‌گردیم. رضا شاید جلوی دوربین آدم پرشور و نشاط و پرتحرکی باشد، اما در واقع آدم بسیار آرام و درونگرایی است. همه به من می‌گویند با این همسر شوخ‌ طبع و پر سر و صدا هیچ‌ وقت حوصله‌ ات سر نمی‌‌رود، در صورتی‌که باور کنید همیشه به رضا گله می‌‌کنم که چرا اینقدر کم حرف و ساکت است.»

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *