بیوگرافی احمد پورمخبر
چـقـدر مفـید بـود ؟
احمد پورمخبر از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. وی بازیگری را از سن ۶۵ سالگی شروع کرد. بسیاری او را یک استعداد نهفته می‌دانند که خیلی دیر به معرض ظهور رسید که به عقیده خودش دوستان ناباب دلیل آن است. در ادامه بیوگرافی و عکس‌های احمد پورمخبر را به همراه مصاحبه و ماجرای دست فروشی او دنبال کنید.

چکیده‌ای از بیوگرافی احمد پورمخبر

نام کامل: احمد پورمخبر

تاریخ تولد: ۱۳۱۹

محل تولد: تهران

پیشه: بازیگر

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۵ تا کنون

biografi ahmad pour mokhber irnab ir بیوگرافی  احمد پورمخبر

احمد پورمخبر

 

احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد ۱۳۱۹ در محله گلوبندک تهران است. وی دارای چهار فرزند به نام‌های محمد، مصطفی، مریم و زهرا است. احمد پورمخبر دیر ازدواج کرده و اختلاف سنی او با فرزندانش زیاد است.

شروع کار هنری احمد پورمخبر

احمدپور مخبر هنگامی که برای تست بازیگری پسرش همراه با او رفته بود، برای تست نقش پیرمرد فیلم توسط رضا عطاران دعوت شد. پسرش رد شد اما او به دلیل بازی خوبش قبول شد. وی اولین بار در سال ۱۳۷۵ و در چند سکانس کوتاه برای مجید مجیدی و در فیلم بچه های آسمان جلوی دوربین رفت اما شهرت اصلی وی مدیون دو سریال متهم گریخت سال ۱۳۸۵ و ترش و شیرین (نوروز ۸۶) است که کارگردانی هر دوی آنها بر عهده رضا عطاران بود.

5dc1b2493762d biografi ahmad pour mokhber irnab ir بیوگرافی  احمد پورمخبر

او با بازی خود توانست به خوبی در دل خانواده‌های ایرانی جا باز کند. عطاران از پورمخبر انتظار بازی نداشت، او میخواست پورمخبر خودش باشد و خود به بابابزرگ داستان خط دهد و انصافا احمد پورمخبر به خوبی از عهده آن برآمد.

خداحافظی احمد پورمخبر از بازیگری

پسر احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگویی در خصوص این روزهای پدرش گفت:حال پدرم خداروشکر خوب است و سرحال در منزل استراحت می کند.

 

وی در خصوص اینکه آیا این روزها به پدرش کاری در عرصه سینما و تلویزیون پیشنهاد می شود یا خیر افزود: پیشنهاد به پدرم زیاد می شود اما وی دیگر دوست ندارد در عرصه بازیگری ظاهر شود. و متأسفانه باید بگویم که احمد پورمخبر برای همیشه از عرصه بازیگری خداحافظی کرد. از مهم ترین دلایلی که پدرم از هنر بازیگری خداحافظی کرد ندادن پول مناسب و به موقع از سوی تهیه کنندگان فیلم ها است.

گزیده‌ای از صحبت‌های احمد پورمخبر

– مجید مجیدی چطور شما را پیدا کرد؟

پورمخبر: تو محله ما فیلمبرداری داشت، منم برای تماشا رفته بودم که یکی از بچه ها گفت یک دهن آواز بخون تا خستگی گروه رفع بشه، نگو همون خوندن به درد فیلم می خوره، برای همین یک نقش کوتاه به من دادند، مجیدی باز هم می خواست که با من همکاری کنه، اما نرفتم.

 

– چرا؟

پورمخبر:چون نقشی که من بازی کردم با روحیاتم جور نبود. من آدم بانشاط و سرزنده ای هستم، دوست دارم در فیلم های شاد و خنده آور بازی کنم.

 

– چرا خواننده نشدید؟

پورمخبر:چون دنبالش نرفتم، آن هم به خاطر وجود رفقای ناباب و حسود… حالا هم که فیلم بازی کردم به دلیل حسادت شان دوستی مون به هم خورده…

 

– در اقوام تان هنرمند دیگری هم هست؟

پورمخبر:برادرم به نام (محمد فرزین) چون از شهرت پورمخبر خوشش نمی اومد نام هنری فرزین رو انتخاب کرد. پسرم محمد هم در سریال شبکه سه و نیم، چند سکانس بازی کرده، همین طور در فیلم سینمایی (شب بخیر فرمانده.)


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *