دریاچه جدید تهران / دریاچه هنر
چـقـدر مفـید بـود ؟

دریاچه هنر

 

تهران صاحب دریاچه جدید می شود. دریاچه هنر با مساحت ۲۵ هزار متر مربع در کنار باغ هنر تهران در اراضی عباس آباد قرار دارد.

daryache honar tehran irnab ir دریاچه جدید تهران / دریاچه هنر

دریاچه هنر

دریاچه هنر با مساحت ۲۵ هزار متر مربع و باغ هنر با مساحت ۵ هزار متر مربع به عنوان بزرگترین طرح هنری قلب پایتخت فردا افتتاح می‌شود.

فردا دریاچه هنر با مساحت ۲۵ هزار مترمربع و باغ هنر با مساحت ۵ هزار متر مربع بزرگترین طرح هنری قلب پایتخت افتتاح می‌شود.

باغ هنر با هدف خلق فضایی برای ارائه هنرهایی چون: موسیقی، تجسمی، شعر و ادبیات با تمرکز بر کوشک مرکزی و برقراری رابطه نزدیک میان هنرمند و مخاطب و ارتقاء درک هنری جامعه با تمرکز بر هنر ایرانی طراحی شده است.

5d58ff1c6784f daryache honar tehran irnab ir دریاچه جدید تهران / دریاچه هنر

دریاچه هنر

باغ هنر به منظور تجربه کردن فرهنگ و هنر ایرانی با الهام گرفتن از الگوی معماری ایرانی ـ اسلامی طراحی شده است.

دریاچه هنر و محوطه باغ هنر فردا ۲۷ مرداد به بهره‌برداری می‌رسد؛ این مجموعه همراه با مجموعه‌ای از خانه‌های شعر، موسیقی، نقش و هنرهای تجسمی و نمایش، می‌تواند هنرهای هفتگانه را در مجموعه‌ای زیبا، سبز و دور از کشمکش‌های روزمره جمع کرده و با هویت ایرانی در آمیزد.

بخش دیگری از باغ هنر برای برگزاری همایش‌ها، گردهمایی‌ها، آموزش‌های تخصصی، اطلاع‌رسانی هنری و امور اداری قابل استفاده و بخش دیگر گردشگری و هنری است که رواق، کوشک مرکزی، آمفی تئاتر روباز ۲۰۰ نفره، سرای نمایش آثار فاخر هنرمندان تجسمی، آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۵۰ تا ۳۵۰ نفر ویژه همایش و کارگاه، تالار اجتماعات مرکزی، ۶ سالن همایش ۲۰ تا ۵۰ نفر، فروشگاه‌های عرضه آثار هنری، باشگاه هنرمندان، قهوه خانه (کافی شاپ) و سالن غذاخوری در این بخش قرار دارد.

5d58ff1cc61b7 daryache honar tehran irnab ir دریاچه جدید تهران / دریاچه هنر

دریاچه هنر

این باغ در راستای فراهم آوردن امکان تجربه مستقیم فرهنگ و هنر ایرانی و با الهام گرفتن از الگوی معماری ایرانی و اسلامی با هدف آشنایی عموم مردم با هنر و فرهنگ ایرانی طراحی و اجرا شده است.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *