دریاچه سقالکسار کجاست؟
چـقـدر مفـید بـود ؟

سقالکسار کجاست؟

daryachesaghaleksar kojast irnab ir دریاچه سقالکسار کجاست؟

دریاچه سقالکسار کجاست؟

سقالکسار روستایی توریستی و مناسب طبیعت گردان واقع در استان گیلان می‌باشد. روستای سقالکسار در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر رشت قرار دارد. طبیعت زیبا و وجود سدخاکی سقالکسار هر ساله باعث جذب تعداد زیادی از طبیعت گردان به این منطقه میشود. به جرعت میتوان گفت تور سقالسکار بهترین تور طبیعت گردی ایران محسوب میشود.
سدخاکی سقالکسار

در استان گیلان و حوالی رشت دریاچه های متعددی وجود دارد که بزرگترین آنها دریاچه سقالکسار می باشد. زیبایی این دریاچه در تمامی فصل ها جلوه‌نمایی می کند و گردشگران بسیاری را از سراسر ایران به خود جذب می کند. نهایت زیبایی این دریاچه در فصل های تابستان و پاییز است. در فصل تابستان همه‌ی درختان و جنگل های اطراف سقالکسار یک دست سر سبز می‌شوند و در فصل پاییز رنگارنگ شدن برگ های درختان باعث چشم نواز شدن منظره می گردد. البته از همه‌ی این حرف ها بگذریم از انعکاس دیدنی دریاچه سقالکسار نمی توان گذشت. پس زمان آن رسیده که به دور از همه‌ی مشکلات و مشغله های فکری خود را برای سفر به سقالکسار آماده کنید.
استفاده از قایق پارویی در دریاچه سقالکسار

از مهمترین ویژگی های این دریاچه امکان استفاده از قایق پارویی، البته در قالب تورهای ایران دهکده، است.

چگونه به سقالکسار برویم؟

شما می توانید با ماشین شخصی خود یا تورهای متنوع ایران دهکده به راحتی به سقالکسار بروید. مسیر دقیق رفتن به سقالکسار به این صورت است:

از تهران به قزوین، رودبار، ۱۵ کیلومتری رشت، پلیس راه سراوان، انحراف به سمت جاده فومن، شهر شفت به سمت جاده جیرده، بعد از امام زاده آقا سید شریف، روستای توریستی سقالکسار


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *