برای سفت شدن کمر چی بخوریم؟
چـقـدر مفـید بـود ؟

سستی کمر و در اصطلاح شل شدن کمر، نوعی ناتوانی جنسی و اختلال به شمار می رود که بر توانایی فرد در وضعیت نعوظ یا انزال طبیعی، تاثیر می گذارد. معمولا سستی کمر با اختلال نعوظ همراه است. در این مقاله میخواهیم در مورد خوردن مواد مغذی برای سفت شدن کمر صحبت کنیم .با مستا همراه باشید .

عوامل متعددی ممکن است بر ناتوانی جنسی تاثیر بگذارند. این عوامل شامل اختلالات احساسی و فیزیکی است. طبق آمار و تحقیقات، حدود ۵۰ درصد از مردان ۴۰ تا ۷۰ ساله در یک زمان مشخص و یا به صورت مداوم، دچار اختلال ناتوانی جنسی هستند. همچنین، خطر ناتوانی جنسی با بالا رفتن سن افزایش می یابد.

زود انزالی یا سستی کمر یکی از متداولترین مشکلات امروزه زن وشوهرهای جوان است که باعث می شود از یکی از بهترین روزهای زندگی که همان مشکلات زناشویی است لذت نبرند.

بطور تقریبی از هر ۳ مرد یک شخص مبتلا به این مشکل است و متاسفانه بعضی وقتها شاهد این هستیم که بسیاری از جوانان با تصور اینکه این مشکل قابل درمان نیست وممکن است سبب شکست در زندگی زناشویشان شود حتی به ازدواج فکر هم نمی کنند .

barayeseftshodankamar chibokhorim irnab ir برای سفت شدن کمر چی بخوریم؟

برای سفت شدن کمر چی بخوریم؟

علل ناتوانی جنسی و سستی کمر

برخی از علل مربوط به سستی کمر و ناتوانی جنسی عبارتند از:

* اختلالات عصبی

* بیماری های غدد درون ریز

* استفاده از غذاهای ناسالم

* مصرف دارو

* کم خوابی و فاصله زیاد بین روابط جنسی

* شیوه زندگی و اختلالات احساسی

افرادی که که می خواهند از درمان های خانگی و یا گیاهی استفاده کنند، انواع مختلفی از داروهای طبیعی شناخته شده برای کمک به درمان ناتوانی جنسی وجود دارد.

اگر می خواهید نیروی جنسی تان را تقویت کنید بهتر است به برخی روشهای خوراکی و تغذیه ای موثر در این زمینه روی بیاورید و موجب دوام و افزایش این نیرو شوید

برای سفت شدن کمر چه بخوریم ؟

5d134a6a078b2 barayeseftshodankamar chibokhorim irnab ir برای سفت شدن کمر چی بخوریم؟

برای سفت شدن کمر چی بخوریم؟

یکی از کاربردهای عسل که همه افراد به آن آگاه هستند تقویت قوای جنسی هست. در طب سنتی و در بسیاری از روایات اسلامی به خوردن عسل در طول روز به شدت توصیه شده است .

– عسل در درمان بسیاری از بیماری ها موثر می باشد و یکی از کاربردهای مهم آن ، تقویت قوای جنسی و به اصطلاح سفت شدن کمر است .

– میوه انبه و آلبالو مقوی نیروی جنسی است.

– برای تقویت نیروی جنسی و ازدیاد شهوت صبحانه مویز و نخود برشته میل شود.

– خوردن وعده غذایی نخود آب (یک لیوان نخود +پیاز +روغن زیتون+نمک و فلفل+آب)

– مصرف ارده با شیر انگور ، ۳ تا ۴ وعده در هفته .

– کاهش یا ترک جدی سردی ها مخصوصأ لبنیات

– میل کردن روزی یک مشت نخودچی و کشمش در طول روز

– مصرف گیاه و پودر جنسینگ و زنجبیل

– برای تقویت نیروی جنسی شب ۱۰ عدد خرما را در شیر خیس نموده صبح کمی دارچین به آن اضافه کرده بعنوان صبحانه با یک لیوان شیر میل شود


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *