آشنایی با بیوگرافی ماسیمو کاررا گزینه خارجی پرسپولیس
چـقـدر مفـید بـود ؟

آشنایی با بیوگرافی ماسیمو کاررا گزینه خارجی پرسپولیس

 

گفته می شود ماسیمو کاررا یکی گزینه های جدی هدایت آبی های تهران در فصل آینده است. مدیران استقلال قصد ندارند فصل بعد از فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم استفاده کنند. از چند روز قبل نامهایی حول و حوش این باشگاه شنیده می شود که هنوز کسی آنها را مورد تایید قرار نداده است. یکی از این نام ها «کاررا» ست.

masimo karra irnab ir آشنایی با بیوگرافی ماسیمو کاررا گزینه خارجی پرسپولیس

ماسیمو کاررا

گر دنبال نام سرمربی استقلال هستید، باید سری بزنید به دفتر علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال. او بی‌وقفه در پی مذاکره است و به یک گزینه رسیده و مذاکرات را پیش برده، اگرچه هنوز نتیجه‌اش مشخص نیست.

او دستیار اسبق کونته در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بود، سپس سرمربی اسپارتاک مسکو و با این تیم فاتح لیگ روسیه شد. علی خطیر با او مسقیم وارد مذاکره شده و مترجم این مذاکره بازیکن سابق پرسپولیس است.

با این پاسخ از سوی مربی ایتالیایی مواجه شده که با وکیل ایتالیایی‌اش صحبت کنند. خطیر رقم پیشنهادی استقلال را نیز به ماسیمو کاررا اعلام کرده اما مذاکرات هنوز نتیجه روشنی نداشته. علی خطیر احتمالا روز شنبه به اروپا می‌رود تا رودررو مذاکره کند. باشگاه استقلال نامه رسمی برای مذاکرات را ارسال کرده است.

کاررای ۵۵ ساله سابقه بازی در یوونتوس را دارد و به واسطه کارنامه موفقش در فوتبال روسیه در فوتبال ایتالیا هم با پیشنهادات خوبی روبرو شده است.

کاررا در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ بهترین مربی سال لیگ روسیه شد. او در این سال همراه اسپارتاک مسکو قهرمان لیگ و جام حذفی روسیه شد. جز یک زمان کوتاه مدت در یوونتوس، این‌ تنها دوره ای بود که کاررا هدایت تیمی را به عنوان سرمربی به عهده داشت که دو‌ جام هم گرفت!

عکس های ماسیمو کاررا

5d0f37df6970e masimo karra irnab ir آشنایی با بیوگرافی ماسیمو کاررا گزینه خارجی پرسپولیس

ماسیمو کاررا

5d0f37dfee65f masimo karra irnab ir آشنایی با بیوگرافی ماسیمو کاررا گزینه خارجی پرسپولیس

ماسیمو کاررا


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *