قرص مولتی دیلی چیست؟
چـقـدر مفـید بـود ؟
ghorsmoltideyli chist irnab ir قرص مولتی دیلی چیست؟

قرص مولتی دیلی چیست؟

قرص مولتی دیلی (multi Daily) محصول شرکت نیچرمید آمریکا می باشد که یک مکمل غذایی جهت تامین ویتامین ها و تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن بزرگسالان می باشد. این محصول شامل ویتامین های A، C، D ، آهن و روی و همچنین سایر ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد.

مولتی دیلی یک مکمل غذایی منحصر به فرد است که محتوی ۱۴ نوع ویتامین و عنصر معدنی است که برای حفظ سلامتی بدن در تمام گروه های سنی لازم و ضروری می باشد و پزشکان با توجه به جدیدترین منابع علمی و مطالعات معتبر در زمینه نیاز بدن به ویتامین ها و عناصر معدنی , استفاده از قرص های مولتی دیلی را به شما پیشنهاد می کنند .کمبود هر کدام از ویتامین های مورد نیاز بدن موجب بروز مشکلاتی برای فرد می شود. به‌طور مثال کمبود ویتامین E فرد را مستعد سکته های قلبی می کند. کمبود ویتامین B باعث به وجود آمدن خستگی های مفرط در فرد می شود. از این رو کار روزانه وی را تحت الشعاع قرار می دهد. کمبود ویتامین C باعث تضعیف سیستم ایمنی می شود و ابتلا بیشتر به بیماریها می شود . پس کاملا واضح و آشکار است که تامین ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن امری واجب و ضروری است. قرص مولتی دیلی حاوی ویتامین ها و مینرال هایی است که به خوبی می تواند نیازهای روزانه فرد را برطرف کند.

ویژگی‌های قرص مولتی دیلی

حاوی ۱۴ نوع ویتامین و ماده معدنی ضروری جهت حفظ سلامتی بزرگسالان
حاوی کلسیم جهت حفظ سلامتی استخوان ها و دندان ها
تأمین‌کننده ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز روزانه بدن
بهبود سلامت کلی بدن
حفظ سلامت سیستم قلب و عروق
تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به بیماری
تامین کننده ۱۰۰ درصد نیاز روزانه بدن به ویتامین های گروه B ویتامین C، D3، E، زینک وآهن
دوز مناسب فولیک اسید و آهن برای جلوگیری از کم خونی
فاقد رنگ، طعم دهنده مصنوعی و مواد نگهدارنده
فاقد گلوتن و مخمر

روش مصرف قرص مولتی دیلی

روزانه ۱ عدد قرص مولتی دیلی همراه با غذا میل شود.
مولتی ویتامین ها، ترکیبی از انواع ویتامین های مختلف هستند. بدن انسان برای زندگی سالم و بهترین عملکرد به ویتامینها و مواد معدنی مختلف نیاز دارد. ویتامین ها و مواد معدنی در هزاران فرآیند و فعالیت شیمیایی که دائماً در بدنتان در حال انجام است، نقش بسیار تعیین کننده ای دارند و شما برای تولید آنزیم ها، هورمون‌ها، گیرنده ها و فرستنده های عصبی و مواد پیچیدۀ دیگر به آن ها نیاز دارید تا فعالیت های بدنتان راه اندازی شود .شما با استفاده از یک قرص مولتی ویتامین می توانید تمام نیاز های ویتامینی و مواد معدنی که در وعده های غذایی‌تان وجود نداشته است را جبران کنید، مکمل های مولتی ویتامین / مواد معدنی بزرگسالان پر مصرف ترین مکمل های غذایی گزارش شده در امریکا هستند. اگرچه بهتر است ویتامین ها و مینرالها از طریق مواد غذایی به بدن برسد اما سبک زندگی شهری , مواد غذایی فرآوری شده و غیر ارگانیک در حال حاضر این اجازه را به ما نخواهد داد . بنابراین مصرف مولتی ویتامین ها به عنوان یک گزینه برای اطمینان از دریافت مواد مغذی مورد نیاز بدن مطرح می باشد .مولتی دیلی یکی از بهترین مکمل ها برای تأمین ریزمغذی های مورد نیاز بدن است .مولتی دیلی Multi Dailyحاوی انواع ویتامین های گروه B می باشد که نقش مهمی در سوخت ساز بدن دارند و با کمک به تأمین انرژی مورد نیاز بدن، باعث نشاط و سرزندگی فرد خواهد شد. کمبود این گروه از ویتامین ها در بدن، علاوه بر ایجاد خستگی مزمن، باعث بروز مشکلات متعددی همچون عدم هضم مناسب غذا، افسردگی و کاهش حافظه خواهد شد.

مولتی دیلی حاوی ۳۰۰۰ واحد ویتامین A می باشد که بیش از نیمی از نیاز روزانه بدن را به این ویتامین مهم تأمین می کند. این ویتامین نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت چشم ها دارد تا جایی که کمبود شدید این ویتامین در فرد حتی می تواند باعث نابینایی کامل شود. بعلاوه ویتامین A نقشی حیاتی در حفظ سلامت قلب و عروق ایفا می کند.

ویتامین E موجود در قرص مولتی دیلی یک آنتی اکسیدان قوی به حساب می آید و می تواند بدن را در مقابل آسیب های رادیکال های آزاد محافظت نماید. تأمین مقدار مناسب از این ویتامین باعث پیشگیری از وقوع سکته های قلبی خواهد شد.

ویتامین C موجود در قرص مولتی دیلی می تواند نیاز بدن به این ویتامین با اهمیت را به‌طور کامل تأمین نماید. هر چند ویتامین C بیشتر به‌واسطه نقش آن در افزایش سیستم ایمنی بدن و بهبود سرماخوردگی شناخته می شود ولی این ویتامین برای حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها هم ضروری می باشد. بعلاوه این آنتی اکسیدان محلول در آب نقش مهمی در سرعت بخشیدن به روند بهبودی زخم ها دارد. مصرف روزانه قرص مولتی دیلی حدود نیمی از نیاز بدن را به کلسیم تأمین می کند و باعث حفظ سلامت و استحکام استخوان های بدن خواهد شد.

هر قرص مولتی دیلی حاوی ۱۸ میلی گرم آهن می باشد. این مقدار آهن می تواند تا حد زیادی از بروز کم خونی به خصوص در خانم ها پیشگیری نماید.

زینک یا همان عنصر روی دیگر ماده معدنی موجود در مولتی دیلی می باشد که نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن ایفا می کند و با دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی، باعث تسریع بهبود زخم ها خواهد شد.

قرص های مولی دیلی نیاز روزانه بزرگسالان را به انواع ویتامین ها و مواد معدنی ضروری تأمین کرده و تا حد زیادی خطر ابتلا به انواع بیماری ها را کاهش می دهد بعلاوه با تأمین مقدار مناسبی از ریزمغذی های مورد نیاز بدن، باعث بهبود شرایط عمومی بدن خواهد شد.

5c7a5cbd796cb ghorsmoltideyli chist irnab ir قرص مولتی دیلی چیست؟

قرص مولتی دیلی چیست؟

هشدار مصرف در رابطه با مصرف مولتی دیلی
مصرف بیش از حد محصولات حاوی آهن سبب بروز مسمومیت در کودکان زیر ۶ سال می شود.
زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف مولتی دیلی با پزشک خود مشورت کنند.
در صورت مصرف تصادفی بیش از حد قرص های مولتی دیلی فوراً با پزشک تماس بگیرید.
این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
در صورت مصرف هرگونه دارو و ابتلا به بیماری های مزمن، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
شرایط نگهداری
قرص های مولتی دیلی را در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *