تعبیر خواب سبزی خوردن
چـقـدر مفـید بـود ؟

تعبیر خواب سبزی خوردن

tabirkhab sabzikhordan irnab ir تعبیر خواب سبزی خوردن

تعبیر خواب سبزی خوردن

سبزی خرفه

به نوشته معبران کهن دیدنش نشان فکر و خیال است و خوردن و داشتن آن دلیل غصه و نگرانی

سبزی ترخون (مختصر)

مطیعی تهرانی: ترخون پیام آور بهار است. چنانچه در خواب ترخون را ببینیم بهتر از اینست که آن را بخوریم. دیدن ترخون در خواب شادی و فرح و نشاط است اما خوردن آن غم و رنج است که البته زیاد جدی و بزرگ نیست.
اما تعبیر خواب دیدن این نوع سبزی و سبزی جعفری در خواب چیست؟

سبزی تره

مطیعی تهرانی: تره از سبزی‌های خوردنی است اما از انواع خوب آن نیست زیرا در خواب‌های ما به بدی و بد دهنی و پرخاشجویی و لئامت طبع تعبیر می‌شود.

سبزی ریحان

ابن سیرین می‌گوید دیدن ریحان در خواب خوب نیست مگر این که از زمین کنده شود که دلیل گریستن است. نفایس ریحان را در زمره سبزی‌های خوب شناخته. دیدن ریحان اگر سبز و تازه و خرم و به وقت باشد خوب است و اگر غیر وقت و پژمرده باشد خوب نیست. بوی ریحان خرمی است.

تربچه

مطیعی تهرانی: تربچه دیون کوچک و بدهی‌های خرد است به خصوص اگر در خواب دسته تربچه ببینید. پول‌هایی که اندک اندک خرج می‌کنیم و از این و آن می‌گیریم و بدهکار می‌شویم تربچه است که چون جمع گردد یک بدهی سنگین به وجود می‌آورد. تربچه همان بدهی کوچک است و دسته تربچه مجموع بدهی‌های خرد ماست که در خواب ظاهر می‌شود.

تعبیر خواب سبزی پاک کردن

آنلی بیتون: اگر دختری خواب ببیند برای تهیة شام سبزی پاک می‌کند، نشانة آن است که با مردی خوش برخورد و مهربان ازدواج خواهد کرد.

مطیعی تهرانی: اگر در خواب شنبلیله ببینیم چه بخوریم، چه پاک کنیم، چه بخریم و چه از مزرعه بکنیم یا کسی به ما بدهد، فرق نمی‌کند، به هر حال مربی خشن و دلسوزی در زندگی ما پیدا می‌شود که البته وجودش مغتنم است.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *