بیوگرافی رامبد شکرابی
چـقـدر مفـید بـود ؟

بیوگرافی کامل رامبد شکرابی

تولد ۱۳۵۱

تهران

ملیت : ایرانی

تحصیلات : دیپلم ریاضی فیزیک

همسر (ها) : حدیث فولادوند

biyografy rambodshekarabi irnab ir بیوگرافی رامبد شکرابی

بیوگرافی رامبد شکرابی

زندگی

رامبد شکرابی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی دیپلم ریاضی فیزیک دارد و برادر مهرداد شکرابی (گریمور) است ، رامبد شکرابی با فیلم ترانزیت به سینما آمد و موفق شد که خود را مطرح کند اما فیلمهای بعدی اش چنگی به دل نزد اما شکرابی شاید با بازی در فیلم مرسدس بود که دوباره دیده شد. در تلویزیون و در مجموعه تلویزیونی داستان یک شهر (سری اول) محبوب شد. با بازی در یک قسمت از مجموعه تلویزیون باران عشق توانایی های خود را به رخ همگان کشید. اما همچنان در زمینه سینما بازی مطرحی ارائه نکرده است.

مدتی است که رامبد شکرابی بازیگر خوب سینما و تلویزیون ایران زندگی مشترک خود را با حدیث فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرده است.

به همین دلیل برای رسانه ای کردن این موضوع برخی از بازیگران سینما جشن کوچکی برای این دو زوج هنرمند در یکی از بهترین رستوران های تهران ترتیب دادند تا پیوند آنها را تبریک بگویند.

5c580e3c8d083 biyografy rambodshekarabi irnab ir بیوگرافی رامبد شکرابی

بیوگرافی رامبد شکرابی

رامبد در این رابطه می گوید:من و خانم فولادوند مدتی بود که به فکر ازدواج بودیم و من این کار را برای بعد از سفری که به خارج از کشور داشتم موکول کردم.دوست نداشتیم زیاد رسانه ای بشود ولی خوب از اینکه زندگی با همسرم را آغاز کرده ام خوشحال هستم.

در این جشن بازیگرانی همچون:دانیال عبادی,سیاوش خیرابی,پژمان بازغی,رضا یزدانی,امیر حسین رستمی ,لیندا کیانی و… حضور داشتند.


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *