چگونه فایل MP3 را از طریق iTunes  در سی دی رایت کنیم؟
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

چگونه فایل MP3 را از طریق iTunes  در سی دی رایت کنیم؟

 

با رایت کردن فایل MP3 می توانید موزیک های مورد علاقه ی خود را در CD player گوش دهید. شما می توانید این کار را با استفاده از برنامه های محبوبی از جمله iTunes, Windows Media Player, RealPlayer و Winamp انجام دهید.

 

 

مراحل :

چگونه فایل mp3 را از طریق itunes در سی دی رایت کن irnab ir چگونه فایل MP3 را از طریق iTunes  در سی دی رایت کنیم؟

برنامه iTunes

  1. iTunes را راه اندازی کنید و روی “File.” کلیک کنید.
5c4ebacca8dab چگونه فایل mp3 را از طریق itunes در سی دی رایت کن irnab ir چگونه فایل MP3 را از طریق iTunes  در سی دی رایت کنیم؟

گزینه ی Playlist

  1. روی “New” کلیک کنید و گزینه ی “Playlist.” را انتخاب کنید.
5c4ebaccb40d4 چگونه فایل mp3 را از طریق itunes در سی دی رایت کن irnab ir چگونه فایل MP3 را از طریق iTunes  در سی دی رایت کنیم؟

انتخاب نام

  1. برای لیست پخش یک نام تایپ کنید سپس موزیک ها را از کتابخانه ی iTunes به پنجره ی playlist بکشید و رها کنید. قبل از اینکه بتوانید موزیک ها را در سی دی رایت کنید باید لیست پخش آن را ایجاد کنید.
5c4ebaccbf195 چگونه فایل mp3 را از طریق itunes در سی دی رایت کن irnab ir چگونه فایل MP3 را از طریق iTunes  در سی دی رایت کنیم؟

قراردادن سی دی در لپ تاپ

  1. سی دی خالی را در کامپیوتر قرار دهید.
5c4ebacccad86 چگونه فایل mp3 را از طریق itunes در سی دی رایت کن irnab ir چگونه فایل MP3 را از طریق iTunes  در سی دی رایت کنیم؟

انتخاب لیست پخش

  1. لیست پخش خود را انتخاب کنید و روی “File.” کلیک کنید.
5c4ebaccd71aa چگونه فایل mp3 را از طریق itunes در سی دی رایت کن irnab ir چگونه فایل MP3 را از طریق iTunes  در سی دی رایت کنیم؟

گزینه ی Burn Playlist to Disc

  1. گزینه ی “Burn Playlist to Disc,” را انتخاب کنید سپس فرمت “Audio CD” یا “MP3 CD” را انتخاب کنید.
5c4ebacce1cb0 چگونه فایل mp3 را از طریق itunes در سی دی رایت کن irnab ir چگونه فایل MP3 را از طریق iTunes  در سی دی رایت کنیم؟

Burn

  1. روی “Burn.” کلیک کنید. این مرحله ممکن است چند دقیقه طول بکشد. بعد از اینکه مرحله رایت کردن به اتمام رسید iTunes شما را مطلع خواهد کرد. اگر فایل های شما زیاد باشد احتمالا iTunes از شما درخواست می کند تا سی دی بعدی را درون کامپیوتر قرار دهید.

منبع :چگونه فایل MP3 را از طریق iTunes  در سی دی رایت کنیم؟


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *