نحوه ی تغییر تنظیمات در Groupme
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه ی تغییر تنظیمات  در Groupme

 

GroupMe یک پیام رسان گروهی رایگان است که به شما امکان تماس تلفنی رایگان می دهد. شما می توانید به کمک این پیام رسان با چند نفر به طور هم زمان صحبت کنید. این سرویس برای گروه هایی که ایجاد می کنید یک شماره ی تلفن منحصر به فرد اختصاص می دهد. با ارسال پیام به این شماره همه ی افرادی که به گروه دعوت شده اند این پیام را مشاهده می کنند و می توانند از طریق همین شماره به پیام شما پاسخ دهند. هنگامی که با این شماره تماس می گیربد با همه ی افرادی که به گروه دعوت شده اند ارتباط برقرار می شود. دراین مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه تنظیمات تلفن خود را در Groupme تغییر دهید.

 

 

مراحل :

 

  1. به قسمت تنظیمات خود بروید. این آیکون به رنگ سفید است و در گوشه ی سمت چپ صفحه قرار دارد. در دستگاه اندروید شما می توانید از گوشه ی سمت چپ پنجره روی سه خط افقی ضربه بزنید سپس گزینه ی settings را انتخاب کنید.
5c174c3782cb2  irnab ir نحوه ی تغییر تنظیمات در Groupme

تنظیمات GroupMe

  1. برای خاموش / روشن کردن پیام های GroupMe می توانید روی دکمه ی کنار گزینه ی “Receive SMS Messages” ضربه بزنید.
  2. کاربران می توانند پیام های شما را “Like” کنند. برای این کار لازم است کاربر روی قلب سمت راست پیام ضربه بزند. اگر می خواهید این ویژگی را روشن / خاموش کنید می توانید روی دکمه ی سمت راست “Like Notifications” ضربه بزنید. اگر این دکمه به رنگ آبی باشد, این ویژگی فعال است و اگر این دکمه به رنگ خاکستری باشد این ویژگی غیر فعال شده است.
  3. اگر می خواهید کاربران از اینکه شما پیام را مشاهده کرده اید یا خیر, مطلع شوند؛ روی دکمه ی سمت راست گزینه ی “Send Read Receipts” ضربه بزنید تا به رنگ آبی تغییر کند و اگر می خواهید این ویژگی را غیر فعال کنید روی این دکمه مجددا ضربه بزنید تا به رنگ خاکستری تغییر کند.

 

منبع : نحوه ی تغییر تنظیمات در Groupme


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *