نحوه افزودن فیلتر ها به ویدئو با استفاده از Avidemux
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه افزودن فیلتر ها به ویدئو با استفاده از Avidemux

 

Avidemux نرم افزاری رایگان برای ویرایش ویدئو با منبع باز است ( این برنامه در سیستم های Microsoft Windows, Linux و Mac OS X اجرا می شود ). Avidemux از فایل ها با فرمت های مختلف پشتیبانی می کند.  این یک ابزار قدرتمند است اما رابط کاربری جذابی ندارد. برای اینکه برخی از ویژگی های اصلی این برنامه را یاد بگیرید, این مقاله را دنبال کنید.

 

 

مراحل :

نحوه افزودن فیلتر ها به ویدئو با استفاد irnab ir نحوه افزودن فیلتر ها به ویدئو با استفاده از Avidemux

گزینه filters

  1. در قسمت Video Output روی دکمه ی Filters کلیک کنید. در اینجا شما می توانید فیلتر های مختلفی که بر ظاهر ویدئوی شما تاثیر گذار است, انتخاب کنید. برخی از گزینه های محبوب تر آن در پایین آورده شده است.
5be94860a3a3c نحوه افزودن فیلتر ها به ویدئو با استفاد irnab ir نحوه افزودن فیلتر ها به ویدئو با استفاده از Avidemux

گزینه transform

  1. ویدئوی خود را تبدیل کنید. دسته بندی Transform به شما این امکان را می دهد تا نحوه ی نمایش ویدئوی خود را مشخص کنید. شما می توانید به ویدئو قاب اضافه کنید یا روی آن لوگو بچسبانید و …

برای تغییر ابعاد ویدئو، از فیلتر “SwSResize” برای دستیابی به رزولوشن ویدئو نهایی استفاده کنید. شما می توانید از طریق درصد یا با اندازه واقعی پیکسل ویدئو را تغییر اندازه دهید.

فیلتر “crop” به شما این امکان را می دهد تا اطراف ویدئوی خود را برش دهید. روی آن دوبار کلیک کنید تا مشخص شود چه مقدار می توانید از هر طرف برش دهید.

با استفاده از فیلتر “Fade” داخل و اطراف ویدئو را محو کنید.

روی آن دوبار کلیک کنید تا زمان مناسب برای محو شدن قسمت مشخصی از تصویر تعیین شود.

5be9486a323ad نحوه افزودن فیلتر ها به ویدئو با استفاد irnab ir نحوه افزودن فیلتر ها به ویدئو با استفاده از Avidemux

تنظیمات

  1. رنگ ها را تنظیم کنید. برای این کار از دسته Colors استفاده کنید.
  2. زیر نویس اضافه کنید. اگر برای ویدئوی خود زیر نویس دارید می توانید آن را از طریق فیلتر SSA در دسته بندی Subtitle به ویدئو اضافه کنید. می توانید محل نمایش زیر نویس در تصویر را مشخص کنید.
  3. فیلتر های بیشتری اضافه کنید. می توانید این فیلتر ها را از وب سایت Avidemux به صورت آنلاین دانلود کنید. هنگامی که یک فیلتر را دانلود کردید, روی دکمه ی “Load filters” کلیک کنید تا به لیست اضافه شود.

 

منبع : نحوه افزودن فیلتر ها به ویدئو با استفاده از Avidemux


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *