نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با استفاده از Avidemux
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با استفاده از Avidemux

 

Avidemux نرم افزاری رایگان برای ویرایش ویدئو با منبع باز است ( این برنامه در سیستم های Microsoft Windows, Linux و Mac OS X اجرا می شود ). Avidemux از فایل ها با فرمت های مختلف پشتیبانی می کند.  این یک ابزار قدرتمند است اما رابط کاربری جذابی ندارد. برای اینکه برخی از ویژگی های اصلی این برنامه را یاد بگیرید, این مقاله را دنبال کنید.

 

 

مراحل :

نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با irnab ir نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با استفاده از Avidemux

انتخاب فرمت

  1. یک فرمت پیش فرض را انتخاب کنید.اگر می خواهید ویدئو در دستگاه خاصی پخش شود, روی منوی Auto کلیک کنید و آن را از لیست انتخاب کنید. همه ی تنظیمات به صورت خودکار انجام خواهد شد. اگر دستگاه شما در لیست قرار ندارد یا می خواهید ویدئو را به فرمت دلخواه خود تبدیل کنید, مراحل زیر را مطالعه کنید.

    5be942a4f230d نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با irnab ir نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با استفاده از Avidemux

    کدک ویدئویی

  2. کدک ویدئویی خود را انتخاب کنید. از کادر سمت چپ در بخش Video Output, روی منوی کشویی کلیک کنید و کدک لازم را انتخاب کنید.

Mpeg4 (x264) یکی از معمول ترین فرمت هایی است که در بیشتر پخش کننده های رسانه ای قابل قبول است. با انتخاب Copy فرمت موجود حفظ خواهد شد.

5be942abd2a7c نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با irnab ir نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با استفاده از Avidemux

کدک صوتی

  1. کدک صوتی خود را انتخاب کنید. در بخش Output Format, روی منوی کشویی کلیک کنید و فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید. MP4 در اکثر دستگاه ها پخش خواهد شد و MKV یکی از فرمت های خوبی است که در کامپیوتر پخش می شود.
5be942b1ec227 نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با irnab ir نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با استفاده از Avidemux

فرمت خروجی

5be942c0ebbca نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با irnab ir نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با استفاده از Avidemux

گزینه Calculator

  1. سایز فایل ویدئو را تغییر دهید. روی دکمه ی Calculator کلیک کنید تا بتوانید سایز فایل را تنظیم کنید. در فیلد “Custom size” سایز مد نظر خود را تعیین کنید.

منبع : نحوه تغییر قالب و اندازه ی فایل ویدئو با استفاده از Avidemux


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *