نحوه ی دانلود ویدئو های Lynda از طریق برنامه ی آن در سیستم مکینتاش
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه ی دانلود ویدئو های Lynda از طریق برنامه ی آن در سیستم مکینتاش

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه از Lynda.com ویدئو دانلود کنید. Lynda.com ویدئو های آنلاین مختلفی را به کاربرانش ارائه می دهد. اگر در Lynda عضویت داشته باشید می توانید ویدئو های آن را دانلود کنید و به صورت آفلاین با استفاده از برنامه ی Lynda آنها را تماشا کنید. هم چنین می توانید ویدئو های Lynda را از وب سایت آن به صورت مستقیم دانلود کنید.

 

مراحل :

  1. از طریق مرورگر اینترنت خود به آدرس https://www.lynda.com بروید. برای این کار می توانید از هر مرورگری استفاده کنید.
  2. وارد حساب Lynda خود شوید. از گوشه ی سمت راست صفحه روی گزینه ی “Sign In” کلیک کنید و با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید. هم چنین می توانید وارد حساب LinkedIn خود شوید.

اگر حساب کاربری Lynda ندارید, روی دکمه ی زرد رنگ  “Start My Free Trial” کلیک کنید. عضویت موقتی انتخاب کنید و روی “Continue” کلیک کنید. سپس باید اطلاعات پرداختی خود را وارد کنید. استفاده ماه اول رایگان است.

  1. ویدئویی که می خواهید دانلود کنید را جستجو کنید. شما می توانید نام یک مهارت یا برنامه را تایپ کنید یا از کنار نوار جستجو روی “Library” کلیک کنید و برنامه ی یا مهارت مورد نظر خود را جستجو کنید.
  2. روی یک موضوع کلیک کنید. هر مورد شامل چندین ویدئو می باشد.
  3. روی زبانه ی View Offline کلیک کنید. این سومین زبانه زیر ویدئو می باشد.
  4. روی Start Download کلیک کنید. این دکمه ی آبی رنگ زیر زبانه ی “View Offline” قرار دارد. با این کار ویدئو دانلود می شود و شما می توانید به صورت آفلاین با استفاده از برنامه ی Lynda ویدئوی مورد نظر را تماشا کنید. برای این کار نیاز به حساب کاربری دارید.
  5. برنامه ی Lynda را باز کنید. آیکون این برنامه به رنگ زرد است. اگر این برنامه را در سیستم خود ندارید می توانید آن را از Mac App Store دانلود کنید.
  6. وارد حساب کاربری خود در Lynda شوید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید یا از سمت چپ روی گزینه ی “Connect” کلیک کنید. بدون حساب کاربری نمی توانید وارد برنامه ی Lynda شوید.
  7. روی فایل دانلود شده کلیک کنید. برنامه ی Lynda برای تماشای آفلاین ویدئو ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این برنامه لیست همه ی ویدئو هایی که قبلا انتخاب کرده اید تا دانلود شوند را مشاهده خواهید کرد.
  8. روی یک ویدیو کلیک کنید. با این کار ویدئو در برنامه ی Lynda پخش خواهد شد. هنگامی که ویدئوی دانلود شده با برنامه همگام سازی شود, شما می توانید آن را بدون استفاده از اینترنت تماشا کنید.

 

 

منبع : نحوه ی دانلود ویدئو های Lynda از طریق برنامه ی آن در سیستم مکینتاش


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *