نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از Plex Media Server
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از Plex Media Server

 

شما می توانید فایل های VOB را با استفاده از VLC Player در اکثر سیستم عامل ها پخش کنید. هم چنین می توانید از MPC-HC در سیستم ویندوز استفاده کنید که تقریبا عملکرد آن شبیه به هم است. اگر سرور Plex media دارید, می توانید فایل را به فرمت MKV تبدیل کنید و به راحتی آن را پخش کنید؛ با این کار از کیفیت ویدئوی شما نیز کاسته نمی شود. هم چنین می توانید فایل های VOB را روی سی دی رایت کنید و آنها را در دی وی دی پلیر های خود پخش کنید. توجه داشته باشید که شما نمی توانید فایل های VOB را در صورت رمزگذاری بودن اجرا کنید.

 

 

مراحل :

نحوه ی باز کردن فایل های vob با استفاده از plex irnab ir نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از Plex Media Server

برنامه MakeMKV

  1. MakeMKV را دانلود کنید. با تبدیل فایل VOB به MKV خیلی راحت تر می توانید فایل ها را پخش کنید بدون اینکه از کیفیت آنها کاسته شود. برای این کار از طریق مرورگر خود به آدرس makemkv.com/ بروید و روی لینک دانلود “Download Make MKV for Windows” کلیک کنید.
  2. فایل نصب را اجرا کنید و طبق مراحل پیش بروید. شما می توانید تنظیمات را در حالت پیش فرض قرار دهید. MakeMKV شامل هیچگونه تبلیغاتی نیست.
  3. MakeMKV را راه اندازی کنید. برای این کار روی آیکون آن در صفحه ی دسکتاپ کلیک کنید.
5be698f9e67d8 نحوه ی باز کردن فایل های vob با استفاده از plex irnab ir نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از Plex Media Server

زبانه FILE

  1. روی دکمه ی “Open files” کلیک کنید. این دکمه در گوشه ی سمت چپ پنجره ی MakeMKV قرار دارد.
  1. به پوشه ای که حاوی فایل VOB می باشد بروید.
5be698ff6fad0 نحوه ی باز کردن فایل های vob با استفاده از plex irnab ir نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از Plex Media Server

فایل VIDEOTS

  1. فایل “VIDEO_TS.ifo” را انتخاب کنید. این فایل اصلی VOB می باشد و به پخش کننده می گوید که چگونه آن را اجرا کند. با انجام این کار, فایل های VOB در MakeMKV بارگذاری می شود و به فایل MKV تبدیل خواهند شد.
5be69902d863b نحوه ی باز کردن فایل های vob با استفاده از plex irnab ir نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از Plex Media Server

انتخاب عنوان

  1. عنوان مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ویدئو ها این عنوان باید به صورت کامل باشد.
  2. فرآیند ریمیکس کردن را شروع کنید. MakeMKV فایل MKV را ایجاد خواهد کرد. زمانی که برای این فرایند لازم است بسته به حجم فایل VOB متغییر است.
  3. فایل MKV نهایی را به کتابخانه ی Plex اضافه کنید. اکنون می توانید فایل MKV را پخش کنید.

 

منبع : نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از Plex Media Server


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *