نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از MPC-HC (در سیستم ویندوز)
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از MPC-HC (در سیستم ویندوز)

 

شما می توانید فایل های VOB را با استفاده از VLC Player در اکثر سیستم عامل ها پخش کنید. هم چنین می توانید از MPC-HC در سیستم ویندوز استفاده کنید که تقریبا عملکرد آن شبیه به هم است. اگر سرور Plex media دارید, می توانید فایل را به فرمت MKV تبدیل کنید و به راحتی آن را پخش کنید؛ با این کار از کیفیت ویدئوی شما نیز کاسته نمی شود. هم چنین می توانید فایل های VOB را روی سی دی رایت کنید و آنها را در دی وی دی پلیر های خود پخش کنید. توجه داشته باشید که شما نمی توانید فایل های VOB را در صورت رمزگذاری بودن اجرا کنید.

 

 

مراحل :

 

  1. بررسی کنید که آیا ویندوز شما ۶۴ بیتی است یا ۳۲ بیتی. برای دانلود نسخه ی صحیح MPC-HC باید این مورد را بدانید.

دکمه های ⊞ Win+Pause را فشار دهید یا از منوی Start روی گزینه ی “Computer” راست کلیک کنید و گزینه ی Properties را انتخاب کنید.

در پنجره ای که مشاهده می کنید به قسمت “System type” دقت کنید. اگر  “۶۴-bit” یا “x64,” را مشاهده کردید, سیستم شما ۶۴ بیتی است. اگر “۳۲-bit,” “x86,” یا اصلا چیزی در مورد بیت ها مشاهده نکردید, سیستم شما ۳۲ بیتی است.

 

  1. وارد وب سایت MPC-HC شوید. MPC-HC یک پخش کننده ی ویدئویی رایگان است که می توانید با آن فرمت VOB و خیلی فرمت های دیگر را پخش کنید. شما می توانید آن را به صورت رایگان از آدرس mpc-hc.org/downloads/ دانلود کنید.
نحوه ی باز کردن فایل های vob با استفاده از mpc hc irnab ir نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از MPC HC (در سیستم ویندوز)

فایل نصبی MPC-HC

  1. روی لینک “Installer” مربوط به نسخه ی سیستم ویندوز خود کلیک کنید. با این کار فایل نصبی MPC-HC دانلود می شود.

 

  1. فایل نصب را اجرا کنید و طبق مراحل مشخص شده پیش بروید. این فایل سریعا دانلود می شود و زمان زیادی به طول نمی انجامد. بعد از اینکه فایل به صورت کامل دانلود شد برای نصب MPC-HC طبق مراحل مشخص شده پیش بروید. می توانید تنظیمات آن را روی حالت پیش فرض بگذارید.
5be693c812752 نحوه ی باز کردن فایل های vob با استفاده از mpc hc irnab ir نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از MPC HC (در سیستم ویندوز)

MPC-HC

  1. بعد از نصب MPC-HC را راه اندازی کنید.
5be693cd94d0a نحوه ی باز کردن فایل های vob با استفاده از mpc hc irnab ir نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از MPC HC (در سیستم ویندوز)

گزینه Quick Open File

  1. روی منوی “File” کلیک کنید و “Quick Open File” را انتخاب کنید. با این کار مرورگر فایل برای شما باز خواهد شد.
5be693d435a92 نحوه ی باز کردن فایل های vob با استفاده از mpc hc irnab ir نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از MPC HC (در سیستم ویندوز)

فایل VOB

  1. پوشه ی حاوی فایل VOB را پیدا کنید. از طریق مرورگر فایل به محل ذخیره سازی فایل VOB بروید.
5be693d7970a7 نحوه ی باز کردن فایل های vob با استفاده از mpc hc irnab ir نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از MPC HC (در سیستم ویندوز)

فایل VIDEOTS

  1. فایل “VIDEO_TS.ifo” را انتخاب کنید.

    5be693de07034 نحوه ی باز کردن فایل های vob با استفاده از mpc hc irnab ir نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از MPC HC (در سیستم ویندوز)

    فایل VIDEOTS

  2. فایل را باز کنید. با این کار فایل از ابتدا پخش خواهد شد.

 

منبع : نحوه ی باز کردن فایل های VOB با استفاده از MPC-HC (در سیستم ویندوز)


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *