نحوه ی آپلود فایل های PowerPoint در SlideShark با استفاده از یک برنامه ی کلود
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه ی آپلود فایل های PowerPoint در SlideShark با استفاده از یک برنامه ی کلود

 

SlideShark به شما این امکان را می دهد تا از طریق دستگاه های iOS از جمله آیپد و آیفون, ارائه های حرفه ای خود را هر کجا و هر زمان به اشتراک بگذارید. همه ی کاری که لازم است انجام دهید این است که فایل های PowerPoint خود را در SlideShark آپلود کنید و آنها را پخش کنید.

آپلود فایل ها در SlideShark بسیار ساده است و شما می توانید این کار را از طریق یک برنامه ی کلود مانند Dropbox و یا از طریق ایمیل خود انجام دهید.

 

مراحل :

  1. برنامه ی کلود را راه اندازی کنید. این برنامه می تواند Box, OneDrive, Dropbox و … باشد. روی آیکون آن ضربه بزنید.
5be1609994e71 نحوه ی آپلود فایل های powerpoint در slideshark با استفاده irnab ir نحوه ی آپلود فایل های PowerPoint در SlideShark با استفاده از یک برنامه ی کلود

OneDrive

  1. در برنامه ی کلود به محل ذخیره ی فایل PowerPoint بروید. در پوشه ها جستجو کنید و فایلی را که می خواهید در SlideShark آپلود کنید, پیدا کنید.
5be1609d32fce نحوه ی آپلود فایل های powerpoint در slideshark با استفاده irnab ir نحوه ی آپلود فایل های PowerPoint در SlideShark با استفاده از یک برنامه ی کلود

فایل PowerPoint

  1. فایل را باز کنید. روی فایل PowerPoint ضربه بزنید. اگر برنامه کلود از فایل شما پشتیبانی کند, آن را روی صفحه نمایش می دهد.
5be160a17145b نحوه ی آپلود فایل های powerpoint در slideshark با استفاده irnab ir نحوه ی آپلود فایل های PowerPoint در SlideShark با استفاده از یک برنامه ی کلود

SlideShark

  1. فایل را در SlideShark باز کنید. از نوار ابزار بالای صفحه روی آیکون مربع شکل ضربه بزنید. با این کار یک منو برای اشتراک گذاری باز می شود. روی دکمه ی “Open in…” ضربه بزنید؛ فایل آماده ی استخراج می شود. لیستی از برنامه هایی که از PowerPoint پشتیبانی می کنند نمایش داده خواهد شد.

روی یکی از آنها ضربه بزنید و گزینه ی “Open in SlideShark.” را انتخاب کنید.

5be160a70b984 نحوه ی آپلود فایل های powerpoint در slideshark با استفاده irnab ir نحوه ی آپلود فایل های PowerPoint در SlideShark با استفاده از یک برنامه ی کلود

آپلود فایل

  1. فایل را در SlideShark آپلود کنید. SlideShark راه اندازی می شود و یک پیام را مشاهده خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد که فایل در SlideShark باز می شود.

برای آپلود فایل در حساب خود روی دکمه ی  “Upload” ضربه بزنید.

 

منبع : نحوه ی آپلود فایل های PowerPoint در SlideShark با استفاده از یک برنامه ی کلود


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *