اقامت گرجستان به آسانی !
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

بدون شک شما نیز جز آندسته از افرادی هستید که نام گرجستان را بارها شنیده اید. گرجستان از نظر آرامش و زیبائی زبان زد است . گرجستان یک مقصد بسیار زیبا برای تفریح و گردشگری است و علاوه بر تفریح و گردشگری در سالهای اخیر تبدیل به یک مقصد مناسب برای زندگی شده است بطوری که اتباع خارجی زیادی به این کشور برای زندگی کوچ کرده اند .

بسیاری با هدف اقامت گرجستان به گرجستان سفر میکنند و در این میان خرید ملک در گرجستان برای بسیاری از اتباع خارجی نظیر ایرانیها، عراقی ها و ترک ها و دیگر ملیتها بسیار باب شده است .

 

atenageocom irnab ir اقامت گرجستان به آسانی !

 

اگر میخواهید در گرجستان زندگی کنید در وحله اول باید کارت اقامت داشته باشید، حال گرفتن این کارت اقامت روشهای مختلفی دارد که در اینجا بیان میکنیم :

 

  • خرید خانه در گرجستان : در گرجستان هر شخصی که حداقل به مبلغ ۳۵ هزار دلار بصورت کارشناسی شده ملکی را خریداری کند میتواند درخواست اقامت دهد و برای کلیه افراد خانواده خود (همسر، فرزندان، والدین) اقامت گرجستان را دریافت کند .
  • ثبت شرکت در گرجستان : هر شخصی که در گرجستان شرکتی را ثبت نماید و شرکت فعال و در حال کار باشد میتواند از طریق شرکت خود درخواست اقامت گرجستان نماید و اقامت بگیرد . شرکت باید واقعی بوده و مالیات پرداخت کند تا بتواند مشمول اعتبار برای دریافت کارت اقامت شود . داشتن یک پاسپورت معتبر برای ثبت شرکت در گرجستان کافی است .
  • سرمایه گذاری در گرجستان : افرادی که در گرجستان به میزان حداقل ۳۰۰ هزار لاری سرمایه گذاری میکنند میتوانند اقامت دائم گرجستان را دریافت کنند . سرمایه گذاری مستقیم در گرجستان به مبلغ ۳۰۰ هزار لاری به ازای هر شخص در امور مختلفی قابل انجام است ، دامپروری، کشاورزی، ساخت و ساز و موضوعات توریستی میتواند برای سرمایه گذاری بسیار مناسب باشد .
  • اقامت کارمندی گرجستان : افرادی که میخواهند با هزینه کمتری در گرجستان اقامت بگیرند میتوانند از طریق اقامت کاری یا اقامت کارمندی گرجستان اقدام نمایند . اخذ اقامت از این طریق به این صورت است که نام شخص متقاضی بعنوان یک کارمند در لیست کارمندان یک شرکت فعال گرجی قرار میگیرد . این لیست هر ماه به اداره مالیات گرجستان داده میشود و یک قرارداد کاملاً معتبر و واقعی برای آن تنظیم میشود و شخص اقامت گرجستان را از این طریق اخذ میکند . در متن قرارداد بین شخص متقاضی و شرکت مورد نظر مبلغی به عنوان حقوق کارمند در نظر گرفته میشود که شخصی که کارت اقامت گرجستان را میگیرد موظف است ۲۰ درصد از مبلغ تعیین شده را به اداره مالیات پرداخت کند. پرداخت مالیات شخص از طریق شرکت مورد نظر انجام می شود پس شخص متقاضی هر ماه مبلغی بین ۱۰۰ الی ۱۸۰ لاری را به دولت گرجستان پرداخت میکند. پرداخت این مالیات به دولت گرجستان در روند تمدید اقامت وی در سالهای بعدی تاثیر بسزائی دارد.
  • پذیرش تحصیلی در گرجستان : افرادی که بعنوان دانشجو در یکی از دانشگاه های گرجستان یا مراکز آموزشی گرجستان پذیرش تحصیلی بگیرند میتوانند اقامت گرجستان را بگیرند بصورتی که به محض ثبت نام در دانشگاه های گرجستان از سمت مرکز آموزش دانشگاه نامه ای را دریافت می کنند و با ارائه به ساختمان قارچی میتوانند درخواست اقامت داشته باشند .
  • ازدواج در گرجستان : اگر شخصی متقاضی کارت اقامت گرجستان باشد و با یک تبعه گرجی ازدواج کرده باشد به وی اقامت گرجستان تعلق میگیرد اما نکته مهم این است که شخص باید اثبات کند که ازدواج وی واقعی است در غیر این صورت پلیس گرجستان از ارائه کارت اقامت توسط دولت جلوگیری میکند . اگر به یک تبعه گرجی علاقمند باشید و با وی ازدواج کنید میتوانید اقامت گرجستان را از طریق ازدواج دریافت کنید .

 

آسانترین مسیر برای اخذ اقامت ، خرید ملک در گرجستان است زیرا با کمترین میزان دغدغه میتوانید اقامت یکساله این کشور را دریافت کنید .

 

5bc7732d3adca atenageocom irnab ir اقامت گرجستان به آسانی !

 

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که دولت گرجستان از هر ایرانی برای صدور هرگونه گواهی اقامت ، درخواست گواهی عدم سوء پیشینه بصورت ترجمه شده و رسمی همراه با تائیدیه های وزارت امور خارجه گرجستان و سفارت ایران در گرجستان دارد به همین دلیل اگر مطمئن هستید که میخواهید اقامت این کشور را دریافت کنید پیش از سفر خود به گرجستان گواهی عدم سوء پیشینه دریافت کنید .

 

شرکت آتناجئو با داشتن بیش از یک دهه سابقه درخشان در گرجستان و با داشتن کارشناسان مجرب املاک با داشتن پروژه های ساختمانی اروپائی و معتبر در قلب شهر تفلیس و باتومی گرجستان در خدمت هموطنان عزیز می باشد و کلیه امور تائیدیه های مربوط به سفارت و وزارت امور خارجه و اقامت گرجستان را برای همطونان عزیز به رایگان انجام میدهد .

 

آتناجئو با داشتن دفاتر معتبر در تفلیس، اصفهان و مشهد در خدمت شما عزیزن می  باشد .

 

تلفن تماس با کارشناس ما :

۰۰۹۹۵-۵۵۸۷۷۹۵۴۹

۰۰۹۹۵-۵۱۴۲۶۹۰۰۰

۰۰۹۹۵-۵۵۵۵۵۴۶۴۴

آدرس دفتر مرکزی (گرجستان) :

گرجستان، تفلیس، خیابان آغماشنبلی، پلاک ۱۷


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *