آموزش نصب مرورگر Homebrew
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

آموزش نصب مرورگر Homebrew

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه مرورگر Homebrew را روی Nintendo Wii نصب کنید.

آموزش نصب مرورگر homebrew irnab ir آموزش نصب مرورگر Homebrew

Homebrew

مراحل :

  1. پوشه نصب مرورگر Homebrew را دانلود کنید. برای این کار از طریق مرورگر اینترنت خود به آدرس http://wiibrew.org/wiki/Homebrew_Browser بروید, سپس از سمت راست صفحه, زیر عنوان “Links” روی لینک دانلود کلیک کنید. پوشه ی ZIP مرورگر Homebrew دانلود خواهد شد.

بسته به تنظیمات مرورگر, ممکن است لازم باشد محلی را برای ذخیره ی فایل انتخاب کنید.

  1. پوشه ی دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید. این کار بسته به سیستم عاملی که از آن استفاده می کنید, متفاوت خواهد بود :

اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید _ روی پوشه ZIP دوبار کلیک کنید، از بالای پنجره روی زبانه ی Extract کلیک کنید, سپس روی گزینه ی Extract all کلیک کنید.

اگر از سیستم عامل مکینتاش استفاده می کنید _ روی پوشه ZIP دوبار کلیک کنید، سپس صبر کنید تا پوشه ی فشرده شده برای شما باز شود.

  1. پوشه “homebrew_browser” را کپی کنید. یک بار روی پوشه ی “homebrew_browser” کلیک کنید, سپس دکمه ی( Ctrl+C (Windows یا (Command+C (Mac را فشار دهید تا پوشه کپی شود.
  2. SD کارت Wii خود را خارج کنید. SD کارت را فشار دهید تا از محل قرار گیری خارج شود.

اطمینان حاصل کنید که هنگام انجام این کار Wii شما خاموش است.

  1. SD کارت را به کامپیوتر خود وصل کنید. اگر کامپیوتر شما محلی برای وارد کردن SD کارت ندارد, می توانید یک تبدیل کننده ی USB به SD را خریداری کنید. اگر سیستم شما مکینتاش است باید تبدیل کننده ی USB-C به SD را خریداری کنید.
  2. SD کارت را باز کنید. اگر پنجره ی SD کارت به صورت خودکار باز نشد, مراحل زیر را انجام دهید :

اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید _ File Explorer را باز کنید, روی This PC کلیک کنید, سپس از زیر عنوان “Devices and drives”  روی نام SD کارت دوبار کلیک کنید.

اگر از سیستم عامل مکینتاش استفاده می کنید _ Finder را باز کنید, سپس از گوشه ی سمت چپ پنجره روی نام SD کارت دوبار کلیک کنید.

 

  1. پوشه ی “apps” را باز کنید. برای این کار از کارت حافظه روی “apps” دوبار کلیک کنید. اگر پوشه ی “apps” را مشاهده نکردید, می توانید طبق مراحل زیر یک پوشه ی جدید ایجاد کنید.

اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید _ روی یک فضای خالی از کارت حافظه راست کلیک کنید, گزینه ی New را انتخاب کنید, روی Folder کلیک کنید و apps را تایپ کنید سپس دکمه ی ↵ Enter را فشار دهید.

اگر از سیستم عامل مکینتاش استفاده می کنید _ روی File و سپس New Folder کلیک کنید, کلمه ی apps را تایپ کنید و دکمه ی ⏎ Return را فشار دهید.

  1. پوشه ی “homebrew_browser” را جایگذاری کنید. برای جایگذاری پوشه ی “homebrew_browser” در پوشه ی “apps” دکمه های Ctrl+V یا ⌘ Command+V را فشار دهید.
  2. پوشه ی “homebrew_browser” را باز کنید. برای این کار روی پوشه دوبار کلیک کنید.
  3. فایل “settings” را باز کنید. برای این کار از ویرایشگر متن پیش فرض کامپیوتر استفاده کنید.

اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید _ روی فایل “settings” راست کلیک کنید, از منوی کشویی گزینه ی Open with را انتخاب کنید و روی Notepad کلیک کنید. هم چنین می توانید روی فایل “settings” راست کلیک کنید سپس روی گزینه ی Edit کلیک کنید.

اگر از سیستم عامل مکینتاش استفاده می کنید _ روی فایل “settings” کلیک کنید, روی File کلیک کنید و گزینه ی Open With را انتخاب کنید, سپس روی TextEdit کلیک کنید.

  1. مقدار سرور فایل “settings” را تغییر دهید. با توجه به به روز رسانی نرم افزار Wii، شما باید مقدار سرور را از ۰ به ۱ تغییر دهید, برای این کار:

متن “setting_server=”0 را پیدا کنید.

۰ با ۱ را جایگزین کنید.

اطمینان حاصل کنید که متن به ” setting_server=”1 تغییر کرده باشد.

برای ذخیره فایل، Ctrl + S (ویندوز) یا ⌘ Command + S (Mac) را فشار دهید.

Notepad یا TextEdit را ببندید.

  1. SD کارت را از کامپیوتر خارج کنید. برای این کار :

اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید _ از گوشه ی سمت راست صفحه روی فلش رو به بالا کلیک کنید, سپس روی آیکون درایو مانند راست کلیک کنید و گزینه ی Eject را انتخاب کنید. سپس می توانید SD کارت را از کامپیوتر جدا کنید.

اگر از سیستم عامل مکینتاش استفاده می کنید _ به پنجره ی Finder برگردید و از سمت راست نام SD  کارت روی آیکون “Eject” کلیک کنید. سپس می توانید SD کارت را از کامپیوتر جدا کنید.

 

منبع : آموزش نصب مرورگر Homebrew


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *