رستوران های آنتالیا بدروم کوش آداسی و مارماریس
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

irnab.ir 79 رستوران های آنتالیا بدروم کوش آداسی و مارماریس

 

۳ رستوران محبوب مارماریس

ریکیز چیپی (Ricky’s Chippy)

اگر به دنبال رستورانی با غذاهای خوشمزه اما ارزان می‌گردید ریکیز چیپی بهترین گزینه است. منوی این رستوران شامل غذاهای اروپایی و فست فود است که با یک سرویس‌دهی خوب توسط کارکنان خوش برخورد به مشتریان عرضه می‌شوند.

 

 

تمام غذاها خانگی و تازه هستند. با وجود قیمت مناسب غذاها اما همه چیز اعم از فضا و دکور رستوران قابل قبول و دلپذیر است. مشتریان می‌توانند وعده‌های صبحانه، میان وعده بین صبحانه تا ناهار، ناهار، شام و آخر شب را در ریکیز چیپی میل کنند. از امکانات رستوران می‌توان به تحویل درب منزل، بیرون‌بر، رزرو میز، نشستن در فضای باز، صندلی‌های بلند برای کودکان، ویلچیر و اینترنت بی‌سیم اشاره کرد. همچنین این مکان برای خانواده‌هایی که کودک به همراه دارند مناسب است. قیمتهای تور لحظه آخری مارماریس را ببینید.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

کازینز استیک هاوس (Cousins Steakhouse)

از دیگر رستوران‌های خوب مارماریس با قیمت مناسب رستوران کازینز استیک هاوس است. منوی این رستوران شامل غذاهای اروپایی، انگلیسی، ترکی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران می‌شود. علاوه بر غذاهای خوشمزه، فضا و محیط رستوران صمیمی و دوست‌داشتنی بوده و سرویس‌دهی آن کاملا رضایت‌بخش است.

 

مشتریان می‌توانند وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده‌ها را در این مکان میل کنند. از جمله امکانات این رستوران بیرون‌بر، رزرو میز، نشستن در فضای باز، تلویزیون، صندلی‌های بلند مخصوص کودکان، ویلچیر، اینترنت بی‌سیم و مواردی دیگر است.

تلفن: ۵۴۳ ۳۲۴ ۳۶۰۳ ۹۰+

 

رستوران لا فرچون (La Fortune)

این رستوران که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد یک سرویس‌دهی عالی، فضا و چشم‌اندازی زیبا، و غذاهایی باکیفیت را به مشتریان عرضه می‌کند. منوی این رستوران شامل غذاهای بین‌المللی و محلی است. صبحانه این مکان نیز در بین بومی‌ها محبوبیت خاص خود را دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد.

بیشتر ببینید: تور اروپا ارزان

 

۳ رستوران محبوب کوش آداسی

 

رستوران Degrirmen در محوطه پارک طبیعی Degrirmen در جاده Deleki Mili Parki واقع شده است. فضای سر سبز ، باغ ، استخری که مرغابی ها در آن شنا می کنند و یک پل چوبی برای عبور دارد و باغ وحش در این پارک موجب شده است تا گردشگران زیادی برای صرف غذا به آن جا بروند. دکوراسیون و طراحی سنتی رستوران زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

در نزدیکی دریا رستوران Tarihi Cinar Balik با تراسی در فضای باز برای پذیرایی از مهمانان آماده است. این رستوران در ابتدای کار خود تنها غذا های گوشتی ارائه می کرد اما پس از مدتی خوراک های دریایی از جمله غذای معروف آن ماهی پخته شده در نمک را به منوی خود اضافه نمود.

 

در مرکز شهر و بعد از گذر از کوچه های باریک و تاریخی به رستوران Saray می رسید. صرف غذا های ترکی و بین المللی در فضایی آرام و گرم با تماشای حیاط زیبای آن که شبیه یک باغ است ، خاطره ای به یاد ماندنی برایتان رقم خواهد زد. در مورد تور ارازن کوش آداسی بیشتر بخوانید.

۳ رستوران محبوب بدروم

بستنی پنگوئن | Penguen Ice Cream

 

غذاهای ترکی یک قانون جالب دارند که احتمالا از آن خوشتان می آید: بعد از غذای دریایی باید حتما یک خوراکی و یا غذای شیرین بخورید. بستنی بال بادم (bal badem) در پنگوئن بدون شک یکی از بهترین دسرها بعد از خوردن یک غذای دریایی خوشمزه است. این بستنی خامه ای پر از بادام های خوشمزه است و طعم آن فراتر از حد تصور! سفر با تور بدروم را در سایت دنبال کنید.

رستوران میموزا | Mimoza

 

یک رستوران ساحلی و البته هنری که با فانوس های کدو تنبل و انواع گل ها تزئین شده و حال و هوای خاصی دارد. اگر دوست دارید شام تان را در کنار آب میل کنید به محله ی گوموسلوک (Gümüşlük) بروید و در این رستوران با مزه های عالی و ماهی های تازه از خودتان پذیرایی کنید. با اینکه قیمت این رستوران کمی بالاتر از جاهای دیگر است اما محیط زیبا و غذاهای خوشمزه دلایل قانع کننده ای هستند تا به محض رسیدن به بدروم میز این رستوران را رزرو کنید!

از میان مطالب پیشین سایت: راهنمای سفر به گرجستان

رستوران سوگان سارمیساک | Sogan Sarmisak

 

معنی اسم رستوران پیاز و سیر است! یک رستوران ریلکس و بدون تشریفات که درست در ساحل قرار دارد و با غذاهای خانگی ترکی در هنگام ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می کند. منوی رستوران هر روز عوض می شود و با دیدن تنوع بینظیر غذاهایش حتما غافلگیر می شوید. پاهای خود را بر روی شن های نرم ساحل بگذارید و از خوردن غذاهایی که با عشق پخته شده اند لذت ببرید.

۳ رستوران محبوب آنتالیا

رستوران CLUB ARMA

کلاب آرما (Club Arma)، یکی از معروف‌ترین رستوران‌های آنتالیاست که با مناظری شگفت‌انگیز از شهر قدیم و تفرجگاه ساحلی، پذیرای میهمانانش است. ساختمان رستوران که در قرن نوزدهم توسط ایتالیایی‌ها ساخته شده، در طی قرن‌ها برای مصارف مختلفی مثل آسیاب و انبار آرد به کار رفته است. در طراحی کلاب آرما می‌توان نوعی ادغام فرهنگی واقعی را مشاهده کرد چرا که ستون‌ها از سنگ‌های قدیمی آنتالیایی ساخته شده‌اند و آجرها و طاق‌ها یادآور سازه‌های ایتالیایی هستند. منوی جداگانه‌ی کلاب آرما شامل ماهی تازه، غذاهای دریایی و گستره‌ی کاملی از غذاهای مدیترانه‌ایست.  جزئیات بیشتر تور آنتالیا قیمت مناسب و به صورت لحظه اخری و ارزان قیمت در سایت سفر باتو موجود است.

 

رستوران CHINA GARDEN

این رستوران یک رستوران به سبک چینی در آنتالیا می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به سواحل مدیترانه می باشد و شما گردشگران تورآنتالیا می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای آنتالیا و همچنین دیدن سواحل مدیترانه لذت ببرند .

 

رستوران ANTALYA BALIK EVI

غذاهای این رستوران که شامل پیش غذاها، غذاهای ترکی و دریایی تازه ، دسر و میوه هستند بسیار خوشمزه اند. همچنین در این رستوران زمین بازی و پرستار کودک نیز موجود می باشد. لارا بالیک اوی فضاهای نشیمن متعدی دارد و خدماتی با سرعت بالا به مشتریان خود ارائه می دهد.

 


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *