نحوه ی ضبط صدا برای پیام های هدایت کننده در Waze
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه ی ضبط صدا برای پیام های هدایت کننده در Waze

 

آیا از صدا های پیش فرض هدایت کننده ی برنامه ی Waze خسته شده اید؟ آیا دوست دارید صدای خود را برای این برنامه ضبط کنید؟ این برنامه برای شما امکان انجام این کار را فراهم آورده است.

نحوه ی ضبط صدا برای پیام های هدایت کننده irnab ir نحوه ی ضبط صدا برای پیام های هدایت کننده در Waze

Waze

مراحل :

  1. اگر نمی خواهید نام خیابان ها را بشنوید از این تنظیمات استفاده کنید. اگر بخواهید صدای خود را برای راهنمای این برنامه ضبط کنید, نمی توانید اسم خیابان ها را نیز با صدای خود بشنوید. می توانید این ویژگی برنامه را غیر فعال کنید. در غیر این صورت بهتر است یکی از صدا های پیش فرض Waze را انتخاب کنید.
  2. Waze را باز کنید.
  3. تنظیمات برنامه ی Waze را باز کنید. از گوشه ی سمت چپ صفحه روی آیکون ذره بین ضربه بزنید. از گوشه ی سمت چپ منویی که مشاهده می کنید روی آیکون چرخ دنده ضربه بزنید.
  4. روی گزینه ی Sound & Voice ضربه بزنید. این گزینه بین گزینه های “Display & map” و “Navigation” قرار دارد.
  5. روی گزینه ی Voice directions ضربه بزنید.
  6. گزینه ی Record new voice را انتخاب کنید. روی علامت + ضربه بزنید.
  7. روی گزینه ی Got it ضربه بزنید که تایید شود صدایی که در برنامه خواهید شنید صدای خود شما خواهد بود. به درستی و وضوح صدای خود را برای هر قسمت ضبط کنید.
  8. اطمینان حاصل کنید که Waze توانایی دسترسی به میکروفون شما را دارد. در دیالوگ باکسی که مشاهده می کنید روی دکمه ی OK ضربه بزنید.
  9. نام خود را تنظیم کنید. روی گزینه Name your name ضربه بزنید، روی کادر متنی ضربه بزنید سپس نام خود را وارد کنید و دکمه ی Done را فشار دهید.
  10. به لیست مواردی که باید ضبط کنید نگاهی بیاندازید. هر خط یک جمله ی راهنما است که در برنامه استفاده می شود. برای ضبط صدای هر خط حدود ۳ – ۶ ثانیه زمان در اختیار دارید. برای هر خط باید جمله ی مشخص شده را استفاده کنید.

۹ عبارت برای شروع رانندگی, ۹ عبارت برای مسافت ها, ۱۶ عبارت برای هدایت ها, ۶ عبارت برای گزارش ها و ۳ عبارت دیگر در قسمت “Other” وجود دارد.

شما می توانید برخی از این قسمت ها را ضبط نشده رها کنید, اگر این جمله ها هنگام هدایت برنامه استفاده شود, برای پخش این جملات از صدای پیش فرض برنامه استفاده می شود.

  1. برای ضبط صدا روی آیکون مربوطه ضربه بزنید. با صدای طبیعی خود جملات را به زبان بیاورید, سپس دکمه ی stop را فشار دهید.
  2. به صدای ضبط شده ی خود گوش کنید. روی دکمه ی play ضربه بزنید. اگر مطمئن هستید که صدا به قدر کافی واضح است و نیازی به ضبط مجدد ندارد به مرحله ی بعدی بروید.
  3. برای ذخیره کردن ضبط، روی دکمه Save ضربه بزنید.
  4. برای همه ی عبارت های لازم صدای خود را ضبط کنید.
  5. هنگامی که کار به اتمام رسید روی دکمه ی Save ضربه بزنید. این گزینه در گوشه ی سمت راست صفحه قرار دارد

منبع : نحوه ی ضبط صدا برای پیام های هدایت کننده در Waze


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *