اشتراک گذاری ویدئوی زنده در Periscope   
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

اشتراک گذاری ویدئوی زنده در Periscope

 

Periscope  یک برنامه ی ساده برای آیفون است که متعلق به Twitter می باشد و به شما امکان مشاهده ی ویدئو های زنده را می دهد. هم مردم می توانند ویدئو های شما را به صورت زنده مشاهده کنند, نظر بدهند و برای شما قلب بفرستند. این قلب ها شبیه به ‘like’ هستند و به این معناست که مردم از دیدن ویدئوی شما لذت برده اند. با استفاده از این برنامه شما می توانید به نقاط مختلف جهان سفر کنید بدون اینکه از خانه ی خود بیرون بروید! افراد دیگر هم چنین می توانند ویدئو های شما را مشاهده کنند و لذت ببرند.

اشتراک گذاری ویدئوی زنده در periscope irnab ir اشتراک گذاری ویدئوی زنده در Periscope   

اشتراک گذاری

مراحل :

۱٫ یک یادداشت بنویسید. قبل از اینکه بخواهید فیلم برداری کنید باید متنی را بنویسید که مقدمه یا توضیحی در مورد چیزی باشد که می خواهید به دیگران نمایش دهید. یک فیلد متنی در بالای صفحه ی “Broadcast Now” نمایش داده می شود. زیر آن چند گزینه برای کنترل اشتراک گذاری ویدئو قرار دارد.

۲٫ موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید. برای فعال سازی Location Sharing, روی آیکون chevron ضربه بزنید. با این کار افرادی که ویدئوی شما را مشاهده می کنند, دقیقا می دانند که شما کجا هستید.

اگر نمی خواهید موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید, از این مرحله عبور کنید.

۳٫ Private Broadcast انجام دهید. اگر می خواهید Private Broadcast انجام دهید روی آیکون قفل ضربه بزنید. ویدئوی شما در حالت پخش خصوصی, در لیست Global List نمایش داده نمی شود و تنها افرادی می توانند ویدئوی شما را مشاهده کنند که آنها را دعوت کنید. در صفحه ی بعد نام افرادی که می خواهید ویدئوی خود را با آنها به اشتراک بگذارید, تایپ کنید. اگر مشکلی با پخش ویدئو در قسمت Global List ندارید, می توانید از این مرحله عبور کنید.

۴٫ چت ها را محدود کنید. اگر می خواهید فقط افرادی که آنها را دنبال می کنید بتوانند به ویدئوی شما نظر بدهند, روی آیکون chat ضربه بزنید. با این کار دیگران امکان نظر دادن به ویدئوی شما را نخواهند داشت. اگر می خواهید همه آزادانه نظر بدهند, از این مرحله عبور کنید.

 

  1. از طریق توییتر اشتراک گذاری کنید. روی آیکون Twitter ضربه بزنید. هنگامی که فیلم برداری را آغاز می کنید, ویدئوی شما در توییتر قرار می گیرد و همه ی افرادی که در توییتر شما را دنبال می کنند, می توانند ویدئوی شما را مشاهده کنند. اگر نمی خواهید ویدئو در توییتر به اشتراک گذاشته شود از این مرحله عبور کنید.

۶٫ پخش را آغاز کنید. روی دکمه ی قرمز رنگ “Start Broadcast” ضربه بزنید. اکنون ویدئوی شما به صورت زنده پخش می شود. دوربین را به طرف خود یا منظره ای که می خواهید نشان دهید, بگیرید.

۷٫ پخش را متوقف کنید. هنگامی که می خواهید فیلم برداری را به پایان برسانید, صفحه را به پایین بکشید. دکمه ی قرمز رنگ “Stop Broadcast” نمایش داده خواهد شد. روی آن ضربه بزنید. اکنون ویدئوی شما به اتمام خواهد رسید.

۸٫ برای باز پخش ویدئو آن را آپلود کنید. بلافاصله بعد از پخش, ویدئوی شما آپلود خواهد شد. هنگامی که آپلود به اتمام برسد, دکمه ی play نمایش داده خواهد شد. برای باز پخش ویدئو روی این دکمه ضربه بزنید.

ویدئو را در Camera Roll ذخیره کنید. شما می توانید این ویدئو را در Camera Roll آیفون خود ذخیره کنید. با این کار می توانید بعد ها ویدئوی خود را در جاهای دیگر به اشتراک بگذارید. برای این کار روی دکمه ی “Save to Camera Roll” ضربه بزنید.

۹٫ خارج شوید. برای این کار از گوشه ی سمت راست صفحه روی دکمه ی  ‘X’ ضربه بزنید. به صفحه ی اصلی برنامه منتقل خواهید شد.

 

منبع : اشتراک گذاری ویدئوی زنده در Periscope   


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *