چه کارهایی انجام دهیم تا مردم پست وبلاگ ما را مطالعه کنند؟
چـقـدر مفـید بـود ؟

چه کارهایی انجام دهیم تا مردم پست وبلاگ ما را مطالعه کنند؟

اگر مردم پست وبلاگ شما را مطالعه نمی کنند, به این دلیل نیست که آنها از شما یا وبلاگ شما خوششان نمی آید. احتمالا شما در بین دنیایی از وب سایت ها, وبلاگ ها و نشریات دیگر به خوبی دیده نمی شوید. چگونه می توانید کاری انجام دهید که وبلاگ شما در میان بقیه بدرخشد؟ برای اینکه از روش های انجام این کار آگاه شوید باید مقاله ی زیر را مورد مطالعه قرار دهید.

روش اول : استفاده از روش های اجتماعی برای ایجاد علاقه

چه کارهایی انجام دهیم مردم پست وبلاگ irnab ir چه کارهایی انجام دهیم تا مردم پست وبلاگ ما را مطالعه کنند؟

تعامل با ویلاگ نویسان

  1. با دیگر وبلاگ نویسان تعامل داشته باشید. با این کار هم با فرد وبلاگ نویس و هم با افرادی که پست های او را مطالعه می کنند در تعامل خواهید بود. زیر پست های جذاب و پر بازدید, نظرات مثبت و مرتبط بدهید. با این کار حس کنجکاوی افراد نسبت به وبلاگ شما تحریک می شود و تعدادی دنبال کننده به دست خواهید آورد.

به هر نظری که برای شما فرستاده می شود پاسخ دهید. باید به فردی که برای شما پیام فرستاده است, احترام بگذارید و به او توجه کنید. با این کار آنها بیشتر مشتاق می شوند که در مورد وبلاگ شما با دیگران صحبت کنند و پست های شما را با آنها به اشتراک بگذارند.

سعی کنید با وبلاگ هایی تعامل بیشتری داشته باشید که حوزه ی کار آنها به شما شبیه باشد.

اگر مقالات شما محبوب است و افراد به آنها نظر می دهند, سعی کنید حتما به نظرات آنها پاسخ دهید. مردم دوست دارند ببینند که نویسنده ی مقاله پاسخگوی آنهاست و به آنها اهمیت می دهد.

  1. اگر بیشتر از یک وبلاگ دارید. به راحتی پست خود را از یک وبلاگ با وبلاگ دیگرتان اشتراک گذاری کنید. می توانید لینک صفحه ی وبلاگ خود را در وبلاگ دیگرتان کپی و جایگذاری کنید. با این کار مخاطبان متعددی به دست می آورید. افرادی که شما را در یک وبلاگ دنبال می کنند, وبلاگ دیگر شما را نیز دنبال خواهند کرد.

اگر هم اکنون دو وبلاگ ندارید, سعی کنید وبلاگ دیگری ایجاد کنید و برای این کار از دو برنامه ی مختلف استفاده کنید.

مخاطبان شما هر کدام به برنامه های وبلاگ نویسی مختلف علاقه دارند. شما می توانید با ایجاد وبلاگ در یک برنامه ی دیگر, انواع مختلف مخاطبان را جذب مطالب خود کنید.

5b45b6007773c چه کارهایی انجام دهیم مردم پست وبلاگ irnab ir چه کارهایی انجام دهیم تا مردم پست وبلاگ ما را مطالعه کنند؟

اشتراک گذاری پست

  1. پست های خود را در شبکه های اجتماعی و سایت ها به اشتراک بگذارید. این یک روش کاملا طبیعی برای ایجاد علاقه میان وبلاگ نویسان و افراد دیگر است.

هدف این کار مشخص است – تا می توانید محتوای وبلاگ خود را در فضا های مختلف به اشتراک بگذارید.

  1. بهترین عنوان ها و موضوعات را برای پست خود انتخاب کنید. اگر افراد عنوان چشم گیری را مشاهده کنند بیشتر به مطالعه ی آن علاقه پیدا می کنند تا یک محتوای خسته کننده. به این فکر کنید که می توانید چگونه عنوان خود را تغییر دهید تا پست شما ارزش کلیک کردن پیدا کند.

نوشتن یک عنوان جذاب, قدم بزرگی در ایجاد علاقه بین مخاطبان به شمار می آید.

  1. بعد از نوشتن پست آن را بررسی کنید. آیا پست شما نقاط ضعف دارد؟ آیا مردم بار ها این پست را مشاهده کرده اند؟ آیا تصاویر شما به موضوع مرتبط است؟ محتوا پادشاه پست می باشد اما اگر به خوبی نوشته نشود, مردم علاقه ای به مطالعه ی محتوا نخواهند داشت.

از فونت های کوچک، کنتراست غلیظ، طراحی ضعیف و رنگ متن نا خوانا استفاده نکنید. این کار بسیار مهم است.

اطمینان حاصل کنید که وبلاگ شما به درستی کار می کند, لینک برخی وبلاگ ها مشکل دارند و …

سعی کنید همیشه مقدمه ای در مورد پستی که می خواهید به اشتراک بگذارید بنویسید. با این کار افراد سریع تر متوجه می شوند که آیا علاقه ای به مطالعه ی محتوای شما دارند یا خیر. اگر مقدمه ای کوتاهی برای پست هایتان در نظر بگیرید به مخاطبان خود کمک به سزایی کرده اید.

  1. سعی کنید با به روز رسانی نکردن محتوای وبلاگ خود و با تغییر نا گهانی موضوع وبلاگتان, دنبال کننده های وبلاگ خود را از دست ندهید.

اگر می خواهید به صورت ناگهانی پستی با موضوع متفاوت در وبلاگ خود بگذارید سعی کنید لینک این پست را در وبلاگ قرار دهید و با این کار به مخاطبان خود نشان دهید که به علاقه ی آنها احترام می گذارید.

روش دوم : با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو

5b45b6028e77f چه کارهایی انجام دهیم مردم پست وبلاگ irnab ir چه کارهایی انجام دهیم تا مردم پست وبلاگ ما را مطالعه کنند؟

سئو

  1. در مورد بهینه سازی موتور جستجو یا سئو اطلاعات کسب کنید. سئو استراتژی ست که که توسعه دهندگان وب از آن استفاده می کنند تا احتمال دیده شدن محتوای خود را در میان دیگر وب سایت ها و وبلاگ ها افزایش دهند.

راه های ساده و پیچیده ای برای این کار وجود دارد. در مورد استراتژی های سئو مطالعه کنید و تصمیم بگیرید که می خواهید از کدام روش استفاده کنید.

5b45b6045ad02 چه کارهایی انجام دهیم مردم پست وبلاگ irnab ir چه کارهایی انجام دهیم تا مردم پست وبلاگ ما را مطالعه کنند؟

استفاده از کلمات کلیدی

  1. سعی کنید محتوای پست خود را با استفاده از کلمات کلیدی بیشتری بنویسید. بهترین کار برای افزایش بازدید کننده ی سایت یا وبلاگ این است که از کلمات کلیدی استفاده کنید که مردم آنها را جستجو می کنند.

عنوان پست خود را در گوگل جستجو کنید و ببینید که چه سایتی اول نمایش داده می شود – به دقت محتوای آن را مطالعه کنید تا متوجه شوید از چه کلمه ی کلیدی بیشتر استفاده کرده است.

  1. به وبلاگ ها و وب سایت های محبوبی که موضوع آنها با شما مرتبط است, لینک ایجاد کنید. هر چه بیشتر مردم روی لینک شما کلیک کنند, و هر چه عنوان شما شباهت بیشتری با عنوان وب سایت محبوب داشته باشد, بیشتر در نتایج جستجو نمایش داده خواهید شد.

منبع : چه کارهایی انجام دهیم تا مردم پست وبلاگ ما را مطالعه کنند؟


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *