چگونه یک Zeeik جدید ایجاد کنیم؟
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

چگونه یک Zeeik جدید ایجاد کنیم؟

ایجاد یک Zeeik جدید به معنای ایجاد کردن یک مجموعه ویدئویی جدید می باشد. اگر نمی توانید یک Zeeik در مورد موضوع مورد علاقه ی خود پیدا کنید, می توانید یک Zeeik جدید در مورد آن ایجاد کنید.

 

 

مراحل :

zeeik جدید ایجاد کنیم؟ irnab ir چگونه یک Zeeik جدید ایجاد کنیم؟

گزینه Create New

  1. وارد Zeeik شوید و روی گزینه ی “Create New” کلیک کنید. فقط کاربرانی که وارد Zeeik شده اند می توانند یک Zeeik جدید ایجاد کنند. بعد از اینکه وارد Zeeik شدید, می توانید از گوشه ی سمت راست صفحه دکمه ی “Create New” را مشاهده و روی آن کلیک کنید.
5b39ceed1e5a5 zeeik جدید ایجاد کنیم؟ irnab ir چگونه یک Zeeik جدید ایجاد کنیم؟

گزینه Create New Zeeik

  1. عنوان Zeeik را وارد کنید. در کادر جدید عنوان Zeeik را وارد کنید و گزینه ی “Collaborative Editing option” را انتخاب کنید. اگر گزینه ی “Enabled” را انتخاب کنید, هر کسی می تواند Zeeik شما را ویرایش کند. سپس روی دکمه ی “Create New Zeeik” کلیک کنید.
5b39cef491cc8 zeeik جدید ایجاد کنیم؟ irnab ir چگونه یک Zeeik جدید ایجاد کنیم؟

صفحه ی ویرایش

  1. اطلاعات اضافی را وارد کنید. اکنون شما در صفحه ی Edit هستید. عکس جلد را بارگیری کنید. توضیحات، برچسب ها و … را اضافه کنید. با ایجاد چندین پوشه اجازه دهید افراد از روش مرتب سازی ویدئو های شما آگاه شوند. برای این کار روی دکمه ی “Untitled” کلیک کنید. برای اتمام ویرایش, از گوشه ی سمت راست روی گزینه ی “Exit Edit” کلیک کنید. اگر می خواهید ویرایش های خود را کنسل کنید, به “History” بروید و به حالت قبلی برگردید.

چندین ویدئو اضافه کنید ( اختیاری ). اگر قبلا فیلم آماده کرده اید, یک پوشه انتخاب کنید و با فشار دادن دکمه ی “+” در پایین لیست ویدئو ها, ویدئوی مورد نظر را اضافه کنید.

5b39cefab4f43 zeeik جدید ایجاد کنیم؟ irnab ir چگونه یک Zeeik جدید ایجاد کنیم؟

اشتراک گذاری

  1. ویدئوی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

منبع : چگونه یک Zeeik جدید ایجاد کنیم؟


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *