چگونه وب سایت های جالب و جدید را پیدا کنیم؟
چـقـدر مفـید بـود ؟

چگونه وب سایت های جالب و جدید را پیدا کنیم؟

آیا از وب سایت های همیشگی و قدیمی خسته شده اید؟ آیا می خواهید سایت های متفاوت و جدید تری را پیدا کنید؟ در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

مراحل :

وب سایت های جالب جدید را پیدا کن irnab ir چگونه وب سایت های جالب و جدید را پیدا کنیم؟

سایت StumbleUpon

  1. از StumbleUpon استفاده کنید. StumbleUpon یک سایت است که در آن شما می توانید وب سایت های جدید را به صورت تصادفی پیدا کنید. شما هم چنین می توانید تنظیمات جستجو را تغییر دهید و آنچه که می خواهید را پیدا کنید.
  2. از دوستان و خویشاوندان خود پرس و جو کنید. ممکن است دوستان شما وب سایت های خوبی مد نظر داشته باشند که شما از آنها آگاه نباشید. از آنجایی که سلیقه ی شما و دوستانتان شبیه به هم است, احتمال آن زیاد است که به این وب سایت ها علاقه مند باشید.
5b3869942a875 وب سایت های جالب جدید را پیدا کن irnab ir چگونه وب سایت های جالب و جدید را پیدا کنیم؟

Twitter

  1. از Twitter استفاده کنید. مردم دائما در حال توییت کردن هستند و ممکن است در توییت هایشان لینکی از یک وب سایت خوب را ارائه داده باشند.
  2. در گوگل جستجو کنید. ممکن است لینکی به وب سایت خوب پیدا کنید.
  3. از Digg استفاده کنید. Digg یک وب سایت شبیه به StumbleUpon است. در آنجا ممکن است لینکی به سایت خوب پیدا کنید. شما می توانید سایت های مورد نظر خود را جستجو کنید. اگر از یک وب سایت خوشتان آمد به آن رای دهید, با این کار سایت مورد نظر در صفحه ی اصلی قرار می گیرد.
5b3869a7990e1 وب سایت های جالب جدید را پیدا کن irnab ir چگونه وب سایت های جالب و جدید را پیدا کنیم؟

Allmyfaves

  1. Allmyfaves را امتحان کنید! Allmyfaves سایتی است که لینک های مختلفی در مورد مسائل متفاوت دارد. این سایت هر هفته ۱۰ تا از سایت های جدید هفته را مشخص می کند.
  2. به Free Sites Like سر بزنید. Free Sites Like یک پایگاه داده گسترده است که به شما این امکان را می دهد تا سایت های شبیه به سایتی که به آن علاقه دارید را پیدا کنید. به راحتی کافیست نام وب سایتی که به آن علاقه دارید را تایپ کنید و تعداد بیشماری از وب سایت های شبیه به آن را مشاهده کنید. FreeSitesLike اکنون بیش از ۵۰۰۰ وب سایت را در پایگاه داده ای خود دارد.

منبع : چگونه وب سایت های جالب و جدید را پیدا کنیم؟


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *