بررسی آب و هوا با استفاده وب سایت The Weather Channel
چـقـدر مفـید بـود ؟

بررسی آب و هوا با استفاده وب سایت The Weather Channel

نام  “The Weather Channel” برای همه آشناست اما افراد زیادی وقت تماشای آن در تلویزیون را ندارند. اگر هنوز می خواهید اطلاعات آب و هوا را از The Weather Channel دریافت کنید می توانید از برنامه و وب سایت آن استفاده کنید. با مطالعه ی این مقاله یاد میگیرید که چگونه از آب و هوای یک منطقه مطلع شوید در حالیکه خودتان در آنجا نیستید.

مراحل

  1. به وب سایت Weather Channel بروید.
  2. گزینه ی “Search” را انتخاب کنید. باید از گوشه ی سمت چپ صفحه روی گزینه ی “Show me the weather in… city, zip, or place ” کلیک کنید.

با انتخاب گزینه ی “Find Me”, شما می توانید به وب سایت اجازه دهید که به موقعیت فعلی شما دسترسی پیدا کند. شما می توانید این دکمه را در سمت راست “Show me the weather in…” مشاهده کنید.

  1. محل مورد نظر خود را جستجو کنید. نام محلی که می خواهید آب و هوای آن را بررسی کنید, در قسمت مشخص شده تایپ کنید. شما می توانید از طریق نام شهر, محل دقیق و کد پستی آب و هوا را جستجو کنید.
  2. از لیست نمایش داده شده محل مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  3. نتایج آب و هوایی را بررسی کنید.

به روز ترین اطلاعات در مورد آب و هوا زیر نوار عنوان نوشته شده است.

اگر به پایین لیست بروید, اطلاعات پیش بینی شده ی آب و هوایی برای ۳۶ ساعت آینده را مشاهده خواهید کرد و اطلاعاتی در مورد میانگین آب و هوا به دست خواهید آورد.

در سمت راست عنوان “Next 36 Hours”, دو لینک مشاهده خواهید کرد که یکی از آنها پیش بینی ساعتی برای ۳۶ ساعت آینده خواهد بود و دیگری اطلاعات کلی در مورد آب و هوای ۱۰ روز آینده می باشد.

در کنار خلاصه ی دما و آب و هوای فعلی, نقشه ی آب و هوایی را مشاهده خواهید کرد.

برای مشاهده ی نقشه ی متحرک روی گزینه ی “Weather in Motion” کلیک کنید و نقشه ای را که وب سایت در اختیار شما می گذارد را مورد بررسی قرار دهید.

اطلاعات بیشتر در مورد باد, رطوبت, شاخص UV و اطلاعات طلوع / غروب خورشید را نیز با فشار دادن این دکمه مشاهده خواهید کرد.

منبع : بررسی آب و هوا با استفاده وب سایت The Weather Channel


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *