نحوه ی افزایش امنیت در گوگل
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

نحوه ی افزایش امنیت در گوگل

مانند بسیاری از سرویس های آنلاین, گوگل اطلاعات کاربرانش را جمع آوری میکند و البته این موضوعی است که بیشتر کاربران از آن ناراضی هستند. اگر می خواهید گوگل تا حد ممکن به اطلاعات شما دسترسی نداشته باشد می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

مراحل

نحوه ی افزایش امنیت گوگل irnab ir نحوه ی افزایش امنیت در گوگل

گوگل اکانت

  1. به صفحه ی My Google Account بروید. از این قسمت شما می توانید تاریخچه جستجو ها, موقعیت ها و برنامه های خود را خاموش و حذف کنید.

5b064a86ee3d9 نحوه ی افزایش امنیت گوگل irnab ir نحوه ی افزایش امنیت در گوگل

  1. دریافت آگهی ها را غیر فعال کنید. به قسمت Ad Preferences بروید و روی “Opt Out” کلیک کنید, سپس روی دکمه ی آبی رنگ “Opt Out” کلیک کنید.
5b064a8947aa0 نحوه ی افزایش امنیت گوگل irnab ir نحوه ی افزایش امنیت در گوگل

گزینه disable……

  1. از Google خارج شوید و به قسمت تاریخچه ی اینترنت باز گردید. گزینه ی “Disable customizations based on search activity ” را انتخاب کنید.
5b064a8b6240e نحوه ی افزایش امنیت گوگل irnab ir نحوه ی افزایش امنیت در گوگل

حساب کاربری Google

  1. تا می توانید از حساب کاربری Google خود خارج بمانید. با این کار گوگل اطلاعت کمتری از شما دریافت خواهد کرد. با این حال باز هم ممکن است بعضی کاربران بسته به جستجو هایشان تبلیغات مشاهده کنند. سعی کنید بیشتر اوقات از حساب کاربری خود خارج بمانید و automatic log-in را غیر فعال کنید.

اگر از Google Chrome استفاده می کنید در حالت Incognito به جستجو بپردازید.

توجه داشته باشید : اگر از مرورگر Firefox استفاده می کنید می توانید جستجو در حالت Private Browsing را انتخاب کنید. “Tools” را انتخاب کنید سپس از منوی کشویی روی گزینه ی Private Browsing کلیک کنید.

  1. اطلاعات cache و تاریخچه ی جستجو ها را پاک کنید.

منبع : نحوه ی افزایش امنیت در گوگل


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *