روش رنگ آمیزی نرده ها
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

روش رنگ آمیزی نرده ها

نرده های زیبا, ظاهری زیبا به حیاط و منزل شما می بخشند. قرار گرفتن نرده های فلزی در برابر آفتاب و باران آن را خراب می کند و شما می توانید با اعمال یک لایه رنگ روی نرده ها از خراب شدن آنها جلوگیری کنید و به زیبایی فضا کمک کنید. برای رنگ آمیزی صحیح نرده ها شما ابتدا باید به درستی سطح را آماده کنید. برای یادگیری نحوه ی صحیح رنگ آمیزی نرده ها, مقاله ی زیر را مطالعه کنید.

 

مراحل رنگ آمیزی نرده ها

 

  1. رنگ قبلی و گرد و غبار را از نرده ها بزدایید. اولین مرحله ی رنگ آمیزی تمیز کردن سطح رنگ می باشد. شما می توانید این کار را با استفاده از سنباده انجام دهید. برای رنگ زدن حتما باید رنگ قبلی را پاک کنید. سعی نکنید روی رنگ قبلی رنگ جدید بزنید. با این کار رنگ جدید لایه لایه نخواهد بود.
روش رنگ آمیزی نرده ها irnab ir روش رنگ آمیزی نرده ها

تمیز کردن نرده ها

  1. با استفاده از یک کاغذ سنباده ای متوسط سطح نرده ها را صاف کنید. با این کار سطح صاف و مناسب رنگ زدن برای شما فراهم می شود. با این کار اگر رنگی از مرحله ی قبل به جا مانده باشد به راحتی پاک می شود.
  2. با استفاده از یک پارچه ی تمیز, سطح نرده ها را پاک کنید.
  3. روی اجسام اطراف نرده ها را با استفاده از روزنامه یا پارچه بپوشانید تا رنگی نشوند. برای پوشاندن گیاهان یا گل ها قبل از کار کمی آب به گیاهان دهید و محیط گیاهان را مرطوب کنید.
5af159e9d3760 روش رنگ آمیزی نرده ها irnab ir روش رنگ آمیزی نرده ها

رنگ آمیزی نرده ها

  1. از یک اسپری رنگ اولیه استفاده کنید. شما می توانید این اسپری رنگ را از بیشتر فروشگاه های ابزار تهیه کنید. استفاده از اسپری رنگ بهترین راه برای رنگ آمیزی نرده ها می باشد.
  2. اجازه دهید تا رنگ اولیه کاملا خشک شود. شما می توانید مدت زمان لازم برای خشک شدن رنگ را از روی اسپری رنگ مطالعه کنید. به طور معمول برای خشک شدن رنگ اولیه حدود ۱ الی ۳ ساعت زمان لازم است.
  3. رنگ اصلی را روی رنگ قبلی اعمال کنید. سعی کنید این رنگ را مناسب کار خود انتخاب کنید. برای اعمال کردن رنگ روی سطح نرده ها سعی کنید اسپری را با فاصله ی ۳ الی ۴ اینچی نگه دارید.

منبع : روش رنگ آمیزی نرده ها


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *