چگونه از فیس بوک کسب درآمد کنیم؟
چـقـدر مفـید بـود ؟

چگونه از فیس بوک کسب درآمد کنیم؟

بیش از یک میلیارد نفر از فیس بوک استفاده می کنند. بدین ترتیب هزاران نفر از فیس بوک پول زیادی به دست می آورند. بیشتر افراد صفحات فیس بوک مشهوری دارند اما نمی دانند چگونه می توانند از آن کسب در آمد کنند. کسب در آمد کار بسیار ساده ایست. در اینجا ممکن است از خودتان بپرسید ” خب, من چقدر پول می توانم از صفحه ی فیس بوکم درآورم؟ ” در جواب باید به شما بگویم که این مسئله کاملا به میزان مشهوریت صفحه ی فیس بوک شما دارد. مراحل زیر را مطالعه کنید و کسب در آمد از طریق فیس بوک را آغاز کنید.

 

 

مراحل :

فیس بوک کسب درآمد کنیم؟ irnab ir چگونه از فیس بوک کسب درآمد کنیم؟

ایجاد صفحه ی فیسبوک

  1. در ابتدا اگر صفحه ی فیس بوک ندارید, برای خودتان یک صفحه ی فیس بوک ایجاد کنید. آیا صفحه ی فیس بوک مشهوری ندارید؟ بسیار خب, پس زمان آن فرا رسیده است که یک صفحه ی جدید بسازید زیرا می خواهید از این راه کسب در آمد کنید. صفحه ای بسازید و در آن هر محتوایی که دوست دارید بگذارید مانند ماهی گیری, مطالب جذاب و شوخی های خاص یا مطالب مرتبط با سفر رفتن و …

 

  1. محتوای خوبی بنویسید. محتوای خوبی که ایجاد کرده اید را تا می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید. زمانی که صفحه ی فیس بوک شما دنبال کننده ی زیادی داشت و تعداد like های شما زیاد شد, می توانید به مرحله ی بعد در زمینه ی کسب در آمد از طریق فیس بوک بروید.
5ac3331a7b086 فیس بوک کسب درآمد کنیم؟ irnab ir چگونه از فیس بوک کسب درآمد کنیم؟

ایجاد وبسایت

  1. یک وب سایت مرتبط با صفحه ی فیس بوک خود ایجاد کنید. می توانید یک وب سایت رایگان ایجاد کنید. محتوای خود را درون صفحه ی وب سایت قرار دهید و آدرس سایتتان را در صفحه ی فیس بوک قرار دهید تا میزان بازدید کننده های سایت شما نیز افزایش پیدا کند.

تبلیغات انجام دهید و از این راه کسب در آمد کنید و سعی کنید مطالب درون سایتتان به روز باشد و از جای دیگر کپی نشده باشد.

 

منبع : چگونه از فیس بوک کسب درآمد کنیم؟


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *