چگونه با استفاده Quicksynergy دو کامپیوتر را با یک موس و یک کیبورد کنترل کنیم؟
چـقـدر مفـید بـود ؟

چگونه با استفاده Quicksynergy دو کامپیوتر را با یک موس و یک کیبورد کنترل کنیم؟

 

QuickSynergy یک رابط گرافیکی برای سیستم عامل Mac OS و Linux می باشد.  Synergy یک برنامه کاربردی است که به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از یک موس و کیبورد دو یا چند کامپیوتر را کنترل کند. بدون نیاز به هر گونه سخت افزار خارجی، Synergy با استفاده از پروتکل TCP / IP صفحه کلید و موس را بین دستگاه ها با سیستم عامل های مختلف مانند سیستم عامل مک، لینوکس و ویندوز به اشتراک می گذارد.

 

QuickSynergy تحت مجوز GNU می باشد و نرم افزاری رایگان است.  QuickSynergy نرم افزار رایگانی است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از یک موس و صفحه کلید, دو کامپیوتر را کنترل کنید. نیازی به KVM نیست.

 

 

مراحل

با استفاده quicksynergy دو کامپیوتر را با irnab ir چگونه با استفاده Quicksynergy دو کامپیوتر را با یک موس و یک کیبورد کنترل کنیم؟

نصب QuickSynergy

  1. در Ubuntu Linux به Synaptic Package Manager بروید و QuickSynergy را بر روی هر دو کامپیوتر نصب کنید.
5a9d035b62133 با استفاده quicksynergy دو کامپیوتر را با irnab ir چگونه با استفاده Quicksynergy دو کامپیوتر را با یک موس و یک کیبورد کنترل کنیم؟

اجرا QuickSynergy

  1. QuickSynergy را روی هر دو دستگاه باز کنید.
5a9d035e5d050 با استفاده quicksynergy دو کامپیوتر را با irnab ir چگونه با استفاده Quicksynergy دو کامپیوتر را با یک موس و یک کیبورد کنترل کنیم؟

وارد کردن نام کامپیوتر دیگر

  1. در سیستمی که صفحه کلید به آن متصل است در محل اصلی نام کامپیوتر دیگر را وارد کنید و سپس روی ‘Execute’ کلیک کنید.
5a9d036164a36 با استفاده quicksynergy دو کامپیوتر را با irnab ir چگونه با استفاده Quicksynergy دو کامپیوتر را با یک موس و یک کیبورد کنترل کنیم؟

وارد کردن IP

۴٫ روی سیستم دیگر زبانه ی ‘Use” را انتخاب کنید. آدرس IP سیستمی که می خواهید از صفحه کلید و موس آن استفاده کنید را وارد کنید و سپس روی ‘Execute’ کلیک کنید

 

منبع : چگونه با استفاده Quicksynergy دو کامپیوتر را با یک موس و یک کیبورد کنترل کنیم؟


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *