چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟
چـقـدر مفـید بـود ؟

چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟

 

آیا تا به حال فونت مورد استفاده ی یک سایت مورد علاقه ی شما قرار گرفته است؟ آیا می خواهید بدانید که فونت مورد نظر چه فونتی است؟ در این جا راه حل ساده ای آورده شده است که به کمک آن می توانید فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را پیدا کنید.

 

 

یافتن فونت با استفاده از WhatFont

 

  1. مرورگر Google chrome را باز کنید.
فونت مورد استفاده ی وب سایت را irnab ir چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟

google chrome

  1. روی Apps کلیک کنید.
5a979ce6251c1 فونت مورد استفاده ی وب سایت را irnab ir چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟

Web store

  1. وارد فروشگاه Chrome Web شوید.
5a979d0358a51 فونت مورد استفاده ی وب سایت را irnab ir چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟

Whatfont

  1. در کادر جستجو “Whatfont” را جستجو کنید.
5a979d0a57a9d فونت مورد استفاده ی وب سایت را irnab ir چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟

extensions tab

  1. روی زبانه ی extensions کلیک کنید.

 

  1. برای مطالعه ی جزئیات بیشتر, نتایج جستجوی “WhatFont” را باز کنید. توضیحات برنامه, از جمله رتبه بندی برنامه و تعداد دانلود ها را مطالعه کنید.
5a979d11dbc0b فونت مورد استفاده ی وب سایت را irnab ir چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟

گزینه free

  1. از سمت راست صفحه, روی دکمه ی ” +free ” کلیک کنید.
5a979d244ac97 فونت مورد استفاده ی وب سایت را irnab ir چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟

اضافه کردن whatfont

  1. از پنجره ای که باز می شود, روی گزینه ی “add” کلیک کنید. همانطور که مشاهده می کنید, دکمه ی WhatFont روی مرورگر Google Chrome شما نصب شده است.
5a979d2c513e6 فونت مورد استفاده ی وب سایت را irnab ir چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟

گزینه WhatFont

  1. به سایت مورد نظر خود بروید و روی دکمه ی “WhatFont” کلیک کنید.
5a979d34279cb فونت مورد استفاده ی وب سایت را irnab ir چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟

نمایش فونت

  1. روی هر بخش از متنی که دوست دارید کلیک کنید تا جزئیات فونت آن را مشاهده کنید. با این روش می توانید جزئیات همه ی فونت ها را مشاهده کنید.

 

مترجم : آرزو بذرگر

منبع : چگونه فونت مورد استفاده ی یک وب سایت را از طریق WhatFont پیدا کنیم؟


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *