چگونه مانند یک فرد کاملا اجتماعی رفتار کنیم
چـقـدر مفـید بـود ؟

 

چگونه مانند یک فرد کاملا اجتماعی رفتار کنیم

 

آیا فکر می کنید مردم از شما اجتماعی تر هستند؟ اگر چنین است در اینجا راه هایی به شما پیشنهاد می شود که بتوانید در جمع اجتماعی تر رفتار کنید.

 

مراحل

چگونه مانند یک فرد کاملا اجتماعی رفتار irnab ir چگونه مانند یک فرد کاملا اجتماعی رفتار کنیم

جستجو در اینترنت

  1. سعی کنید بیشتر درباره ی چیزهایی که در اینترنت مشاهده کرده اید و یا چیزهایی که دوستانتان برای شما ارسال کرده اند صحبت کنید؛ این کار شما را اجتماعی تر و در جمع ها فعال تر نشان می دهد. سعی کنید در مورد مسائل جاری دنیا اطلاعات بیشتری کسب کنید و در دورهمی ها راجع به آنها صحبت کنید. در مورد محیط زندگی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

  1. سعی کنید شاد و با انرژی باشید؛ این کار باعث می شود مردم فکر کنند که شما فردی جذاب و سرگرم کننده هستید. مانند انسان های افسرده و خسته رفتار نکنید. سعی کنید همیشه به مخاطبان خود لبخند بزنید و عکس العمل خوبی نسبت به رفتار آنها داشته باشید. برای دلنشین کردن فضا می توانید آهنگی جدید را اجرا کنید, این کار باعث می شود مردم فکر کنند که شما فرد به روزی هستید. اگر آنها این آهنگ را دوست ندارند آهنگی را اجرا کنید که فکر می کنید بیشتر با شخصیت آنها منطبق است.
5a7a997749414 چگونه مانند یک فرد کاملا اجتماعی رفتار irnab ir چگونه مانند یک فرد کاملا اجتماعی رفتار کنیم

شادبودن

  1. اگر مردم از شما انتظار دارند که بیشتر از آیفون خود استفاده کنید تا رایانه تان، کافیست در پایین صفحه «ارسالی از آیفون من» را تایپ کنید. هر چند برای اجتماعی بودن, بهترین راه این است که استفاده از تکنولوژی را در روابط خود به حداقل برسانید. اگر بیشتر ساعات روز را از آیفون خود استفاده می کنید شانس برقراری ارتباط با محیط اطراف خود را از دست می دهید. به عنوان مثال، هنگامی که در صف پرداخت هستید، ارتباط بیشتری با دیگران برقرار کنید. سعی کنید با فرد کنار خود صحبت کنید به جای اینکه صورت خود را در آیفون فرو ببرید. به عبارت دیگر سعی کنید با دنیای اطراف خود بیشتر ارتباط برقرار کنید.
5a7a997e0fbf0 چگونه مانند یک فرد کاملا اجتماعی رفتار irnab ir چگونه مانند یک فرد کاملا اجتماعی رفتار کنیم

صحبت کردن با دوستان

  1. طوری رفتار کنید که گویا کارهای بهتری برای انجام دادن دارید. برای اینکه به دوستان, خانواده و کسانی که می شناسید بفهمانید که فرد اجتماعی هستید, سعی کنید برخی اطلاعات زندگی خود را در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک, توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. سعی کنید از جشنی که برگزار کردید در شبکه های اجتماعی عکس بگذارید. وقتی در جشن هستید گوشه ای ننشینید و دائما با آیفون خود کار نکنید. به جمع بپیوندید, سلفی بگیرید و از مهمانی فیلم برداری کنید و گروهی عکس بگیرید.البته برای اجتماعی بودن کار های زیادی می توانید انجام دهید. می توانید آنها را برای نهار یا تماشای فیلم دعوت کنید.

 

  1. سعی کنید خودتان باشید! تنها سعی نکنید مانند افراد اجتماعی رفتار کنید؛ برای اینکه دیگران احساس کنند شما فردی اجتماعی هستید باید واقعا اجتماعی باشید. اگر فردی خجالتی هستید, باید وارد اجتماع شوید. اگر هنگام صحبت با فرد یا در جمع مشکل دارید سعی کنید در جاهایی که می توانید در مورد چیزی صحبت کنید, داوطلب شوید و با افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. این کار مهارت های ارتباطی شما را بالا می برد و ارتباطات شما را افزایش می دهد. اینطور گفته می شود که همیشه باید سعی کنید به دنبال فرد بهتر از خودتان بگردید نه به دنبال فردی که شما از او برتری دارید.

 

منبع : چگونه مانند یک فرد کاملا اجتماعی رفتار کنیم


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *