آموزش تست زدن در کنکور سراسری + نکات تست زنی کنکور
چـقـدر مفـید بـود ؟

چگونه در کنکور تست بزنیم

آموزش تست زنی در کنکور irnab ir آموزش تست زدن در کنکور سراسری + نکات تست زنی کنکور

آموزش تست زدن در کنکور سراسری

مطمئنا یکی از عوامل موفقیت در کنکور تست و آموزش تست زدن در کنکور سراسری است.

 

در مطلب زیر نکات تست زنی کنکور سراسری را فرا می گیرید.

آموزش تست زدن در کنکور سراسری + نکات تست زنی کنکور

۱-روش درست تست زنی در خانه:

روش: یه روش خیلی خوب تو سال چهارم واسه تست زنی(البته بعد از مسلط شدن به مطالب درس و حل کردن تمرین های کتاب)اینه که بیاین تو هر درس یه کتاب تست رو بردارین و متناسب با زمانی که تو هفته به خوندن اون درس اختصاص میدین دو در میون یا سه در میون بدون زمان حل کنین تا خوب خوب درس رو یاد بگیرین و مطالب تو ذهنتون ثبت شه.

حالا در بعد بیاین اون سوالایی رو که حل نکردین با زمان حل کنین و از خودتون امتحان بگیرین و درصدتونو حساب کنین. این کار اولا یه مدیریت زمان خوبه واسه عقب نیفتادن تو هیچکدوم از درس ها. دوما باعث میشه مهارت شما تو تست زنی بره بالا و با زمانی که تو امتحان واسه حل سوالا براتون گذاشته شده کنار بیاین.

 

۲-آموزش تست زنی در سر جلسه امتحان:

احتمالا یه اسمی از تکنیک ضربدر-منها و زمان نقصانی شنیده باشین. روشی که الان توضیح میدم چیزیه که خودم بعد از چنتا روش دیگه استفاده کردم و جواب داد برای خودم.

در وهله اول من پیشنهاد میکنم که به ترتیب خود دفترچه به درس ها پاسخ بدین. خب حالا شروع میکنیم تا سوالاتو حل کنیم.

در تست زنی سوالا به سه دسته تقسیم میشن:

سوالایی که یکم مشکلن و نیاز به یکم سر و کله زدن دارن ولی میدونین که حل میشن و همینطور سوالایی که راه حلش رو بلدین ولی خب از ذهنتون پریده یا الان به ذهنتون نمیاد. اینا رو با یه علامت مثل ضربدر معلوم میکنین و ازشون رد میشین.

سوالایی که اصلا بلد نیستین یا خیلی وقت میگیرن. اینا رو با یه علامت دیگه مثل منها یا دایره معلوم میکنین و بازم ازش رد میشین.

سوالای آسون که با نگاه اول راه حل و جوابش به ذهنتون میاد و راحت حل میشن که خب بهشون جواب میدین دیگه.

آموزش تست زدن در کنکور سراسری

همزمان با اینکه دارین این کارا رو میکنین حواستون به زمانم باشه. باید زودتر از زمان مشخص شده ی هر درس، اونو تموم کنین. مثلا ۲۰ تا سوال ادبیات رو به جای ۱۸ دقیقه تو ۱۵ دقیقه حل کنین.

با این کارا طبق برنامه ریزیمون باید زودتر از پایان زمان آزمون به آخر دفترچه برسین. خب حالا برمیگردین و به سوالای نوع ۲ پاسخ میدین. اگه اونا رو تموم کردین و بازم وقت اضافه داشتین میرین سراغ اون سوال سنگینای درجه ۳

حالا با این کار دیگه سر جلسه وقت کم نمیارین و مطمئن هستین که به بهترین حالت از زمانتون سر جلسه امتحان کردین و دانشتونو به بهترین نحو پیاده سازی کردین.

روش درست تست زنی,آموزش تست زدن در کنکور,آموزش تست زنی در کنکور,نکات تست زنی در کنکور,آموزش تست زدن در کنکور سراسری,چگونه در کنکور تست بزنیم,اموزش حل تست کنکور,آموزش جواب دادن تست کنکور,اموزش تست کنکور,اموزش تست زدن کنکور۹۶,اموزش تست زدن کنکور۹۷,تکنیک تست زنی

منبع:مکتبستان


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *